Sja ik hoop dat 'ie lekker gebraden is, in elk geval nog wel mooi rood van binnen. Of moet de moraal van het verhaal zijn dat je niet in een 320d moet gaan rijden?
Ik heb dit trouwens wel eens in het klein meegemaakt, musje dat door de grille gewandeld was terwijl we 240 deden. Grill, aircoradiateur, radiateur, en 2x koelvin allemaal aan brokken en je vindt alleen nog maar een paar veertjes aan de voorkant van je blok, maar een kostbaar geintje!
Die chauffeur kent dus duidelijk niets van dieren!
De slogan luidt: Stop een tijger in je tank.....
Hij was beter naar Pearl geweest om een brilletje. Had ie gezien dat dit geen tijger was!
BMW E21 320A 1980 Banana Baur Koronagelb
BMW E21 318i 1981 M-edition Stratosblau
BMW Z3 2.0A 2000 Diamantschwartz
VW kever 1966 Javagreen VW kever 1967 pearlwhite
VW Passat cc 2.0 TDI 2010 Ijslandgrijs
Renault 4 F4 1983 beige (in restauratie)
Jeroen wrote:Ik heb dit trouwens wel eens in het klein meegemaakt, musje dat door de grille gewandeld was terwijl we 240 deden. Grill, aircoradiateur, radiateur, en 2x koelvin allemaal aan brokken en je vindt alleen nog maar een paar veertjes aan de voorkant van je blok, maar een kostbaar geintje!
Dat klinkt ook niet zo leuk. Ik heb alleen een keer een vogel doodgereden met 170kmph in een Clio. Bij het tanken even later zagen we dat die nog in de voorspoiler vast zat
Stinken?Dat doet het zeker zo op je uitlaatspruitstuk.....
Heb ooit een reetje de berm in getikt met 120...in een suzuki sa310(swift) van '85.Brokken vlees op het spruitstuk,de kap was e.e.a. vacht aan de onderkant en o,ja,er hing ook iets ondefinieerbaars over de ruitenwissermotor.....grill aan vellen,hoek motorkap omgekrult en de koplamp heb ik niet gevonden.
Maar die stank,die heeft nog wel een dag of 4 a 5 intensief rondgehangen en dat ging niet sneller weg door het raampje open te zetten....pffff...