HEERLIJK!!! toen alles overzichtelijk was, toen er slechts een hand vol modellen en uitvoeringen was. Toen je een nieuwe BMW voor net iets meer dan 12.000 euro kon kopen en de duurste net iets meer dan 50.000 euro kostte.
Erger nog, in 1980 kocht je een 323i onder de 10.000 euro. Koos, jij weet dat als geen ander kun je voor dat geld tegenwoordig nog een nieuwe bouwen?
Lijkt me helemaal mooi, even terug in de tijd, nieuwe 323i bestellen en in ontvangst nemen en dan meenemen naar 2011. Hoewel, als je toch bezig bent, meenemen naar 1920 lijkt me ook wel leuk
Geweldig leuk om te zien idd.
En konden we maar terug in de tijd..
Als ik al mijn auto's had gehouden die ik heb gehad en te goedkoop heb ingeruild..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Jeroen wrote:Erger nog, in 1980 kocht je een 323i onder de 10.000 euro. Koos, jij weet dat als geen ander kun je voor dat geld tegenwoordig nog een nieuwe bouwen?