Mijn bijbaantje: Impressie BMW 4-serie.

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
bartgouda
E21 Fanatic

Mijn bijbaantje: Impressie BMW 4-serie.

Post by bartgouda »

Dag heren,

Behalve 315jurre zal niemand hier weten dat ik al langere tijd impressies maak voor Autoblog.nl.
Dit is mijn bijbaantje naast mijn werk in de supermarkt. Ik doe dit vooral omdat ik het erg leuk vindt, en kan er dus zeker niet van leven haha :stupidme
Ik heb daar hier nog nooit wat van gedeeld, maar mijn laatste impressie leek me wel dermate relevant dat ik 'm graag even wilde delen.

Image

http://www.autoblog.nl/archive/2011/10/ ... we-3-coupe

Zie hier de BMW 4-serie, de laatste incarnatie van ons aller 3-serie.
Ik heb er verder niet zo veel over te melden, zie het artikel voor meer informatie.
Ik hoop dat jullie het ook wat vinden!

Overigens: Dit is niet persé zoals ik 'm het mooist zou vinden, maar meer zoals ik verwacht dat 'ie zal worden. :bag

Check deze link voor meer impressies van mij: http://www.autoblog.nl/?s=bart+ten+hoeve

uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Re: Mijn bijbaantje: Impressie BMW 4-serie.

Post by uwbuurman »

wel leuk om tre zien dat mensen dat kunnen, netjes!

Het is in mijn beleving voor een groot deel verwachtingen en voorstellingsvermogen en het handig combineren van de nieuwe sedan (f30) en de oude e92. Die partij rond de achterlampen lijkt zo van de Mercedes C-klasse af te komen. Zelf verwacht ik dat de neus wat anders wordt dan de f30.

Succes met dit werk!
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: Mijn bijbaantje: Impressie BMW 4-serie.

Post by Jeroen »

Ik verwacht ook wel dat BMW iets verder af zal wijken van de sedan maar de tijd zal het leren. Qua tekenwerk wel erg mooi hoor, complimenten!
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply