mijn antenne
mijn antenne
Hee mensen, vast een domme vraag, maar op mijn 315 zit geen antenne, waar kan ik een originele kopen en waar bevestig ik die ?? Alvast bedankt voor jullie reacties, gr Rickie
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: mijn antenne
origineel zit de antenne links voor op de a-stijl. (achter het spatbord)
Er is een hoekje uit de motorkap waar hij dan precies langs kan.
Er is een hoekje uit de motorkap waar hij dan precies langs kan.
So many cars, so little time
Als jij geen antenne (meer) hebt, kan het zijn dat ook dit hoekje dichtgewerkt is, zo is dat bij mij ook...
Ik heb nu GEEN antenne omdat ik toch nooit radio luister, maar je zou 'm op een andere plek kunnen onderbrengen? Ik vind zelf de originele plek niet zo mooi gekozen.
Waar je 'm kan krijgen... Ik denk sowieso wel bij de dealer... maar je kan ook bij Walloth & Nesch kijken.
Ik heb nu GEEN antenne omdat ik toch nooit radio luister, maar je zou 'm op een andere plek kunnen onderbrengen? Ik vind zelf de originele plek niet zo mooi gekozen.
Waar je 'm kan krijgen... Ik denk sowieso wel bij de dealer... maar je kan ook bij Walloth & Nesch kijken.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Nummer is is volgens de dealer niet meer leverbaar.
En er zijn weinig dingen die W&N wel kon leveren als de dealer zegt dat het niet zo was.

En er zijn weinig dingen die W&N wel kon leveren als de dealer zegt dat het niet zo was.

So many cars, so little time
Je kunt de antenne van een e12 nemen ( http://de.bmwfans.info/parts/catalog/65211371265/ ) en dan de bevestiging iets aanpassen, heb ik ook gedaan.
Groet,
Roland
Groet,
Roland
e12 520/4
e21 320/6 TC1
e38 740i
e21 320/6 TC1
e38 740i
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Op eBay staat een originale Bosch en die is idd ook geschikt voor E12 en E21, art nr 110767575564
Regards/groeten, Jeroen
W&N levert ze nog wel, geen originele maar wel gelijkend. Prijs rond de €50. Ik moet de mijne ook nog vervangen, maar hoop nog steeds een originele nieuwe te vinden ergens. Heb ook ff andere prioriteiten nu 

E21
hmm, lees het net te laat, had er nog een mooie liggen die sinds gister als roerstok voor mn bodemschutz dient
oh das nou jammer ik had er zo 50 euro voor oever woehahhaahaa
rickie wrote:oh das nou jammer ik had er zo 50 euro voor oever woehahhaahaa
heb m al schoongemaakt, wanneer kom je m ophalen?