Ik ben in het vorige stukje iets vergeten op te schrijven trouwens.
Vandaag dus weggereden, stukje 50 enzo. En toen de snelweg opgestoven en na 2,5 km begon hij te pruttelen en sloeg af. Gelukkig op de A20 met lekker veel afritten. Met wat start, uitrol en andere kunstzinnige pogingen de wijk ingehobbeld en wezen kijken. De warme luchtslang vanaf het uitlaatspruitstuk ook weer aangesloten om een bevroren carb helemaal uit te sluiten. Er stond om wat voor reden dan ook weer benzine in het inline filter en dus de andere kant langs maar weer de snelweg opgereden. Ik reed net 100 toen hij weer begon te pruttelen. Met wat kunst en vliegwerk de rotonde weten te halen en weer in een wijk op een plek gezet. Na wat kijken en friemelen deed de hoofdsproeier niets. Maar hij starte wel op de ingepufte benzine vanuit de acceleratiesproeier. Na een paar dikke poken gas, bleef hij ineens lopen. Waarna hij na 300m rijden weer afsloeg. Toen heb ik de doorzichtige slang er tussen gedaan en heb ik de tank open gehad. Vanaf daar ben ik weer naar huis gereden. Zonder problemen.
En vorige week zonder problemen naar Delft heen en weer gereden. Heenweg over de N471 over Berkel en terugreis over de A13. Niets aan het handje.
Maargoed, ik ga even achter een pompje aan. Ik haat aspecifieke problemen
![hammer :hammer](./images/smilies/smiley_hammer.gif)