Maar... Ik ben best wel enthousiast over die lamp. Je krijgt er een 220V en een 12V adapter bij. De 220V is rated voor 500mA bij 12V en de 12V voor 250mA. De accu is 1200mAh, dus hij zou, met de 220V adapter, in 2,5u wel vol moeten zitten, maar de laadstroom zal wel beperkt zijn. Er hangen in ieder geval allemaal stikkers op dat het maximaal 5uur duurt, bij welke adapter dat is, dat is de vraag. Bij 12V klopt de 5u wel.
Maar waar het om gaat, dat is de brandduur. Ik heb hem vanmiddag ongeveer een uur lang gebruikt en nu vanaf half 9 hangt 'ie al continu te branden. Dus dat vind ik wel dik in orde. Er zitten twee schakelbare gedeelten op de lamp. Het 'puntje' is afzonderlijk van de breedte te schakelen. De lampen op de breedte zijn best wel gefocust zodat het licht geconcentreerd is. Bij een normale lamp, met een TL, is dat vervelend, maar door de bijgeleverde magneetklem is hij heel precies te positioneren. Ook zit er een zeskant boven het handvat, waardoor hij blijft liggen, wat bij de TL-lampen ook altijd een crime is.
Kortom, 30 euro is ten opzichte van de goedkoopste TL-versie een boel geld, maar ik ben er dik tevreden mee!