Nu wil ik er zaterdag gaan kijken, heeft iemand nog tips, aan of opmerkingen waar ik op kan gaan letten?
Interieurtje is voor in mn E21 323I '82
Weet iemand zo ook wat het ongeveer waard is? Tnx!

Net zoals bij de Alpina stof treedt er met de jaren verkleuring op en dat levert dan vaak zo'n paarse gloed op, een flitsfoto versterkt dat ook nog eens. Zou me dus niks verbazen als dit wel origineel is. Globaal zal een 500-650 euro wel gangbaar zijn, maar daar komen dus nog wel wat kosten bij om 't weer helemaal netjes te maken al hoef je daar geen Hartge stof voor te hebben natuurlijk.Gerrit323 wrote:Op foto te zien is het middenstuk wel een van de correcte motieven maar aan de wangen lijkt al gerommeld te zijn .. die waren nooit paars .. je kon deze stoelen hebben in een aantal combi kleuren maar altijd licht in combi met donkergrijs .. de middelste brede band kon zowel licht als donkergrijs zijn, de smalle vlakjes naast het streepjespatroon was dan altijd het lichte/donkere contrast van het middendeel en de zijwangen hadden volgens wat ik ondertussen weet altijd dezelfde kleur als de smalle vlakjes .. in dit geval zouden ze dus donkergrijs moeten zijn (mss lichtinval dat het op foto paars maakt)
Uiteraard is het smalle streepjespatroon ook altijd contrasterend met de brede middenband.
Er heeft een hele tijd eentje op ebay een ass hartge interieur gestaan incl deurpanelen (want eigenlijk heb je die dan ook nodig) in perfekte staat voor 2499€. Het is maar wat je wil geven.
+1 , gewoon doen joh!uwbuurman wrote:dan moet je dat gewoon doen joh! Dat is het leuke van de E21, helemaal naar je eigen smaak te maken!