Wat is zo'n ding nou waard?
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: Wat is zo'n ding nou waard?
Volgens mijn vrouw zijn dronken mannen herrie in bed..... 

So many cars, so little time
is het tweede geen gevolg van het eerste? Heeft iedereen gelijk en hebben de vrouwen het gedaan.. iedereen wint 

Last edited by Alex1971 on Tue Feb 21, 2012 5:03 pm, edited 1 time in total.
E21
- Wondermike
- E21 Master
Ik denk dat het tijd wordt dat er een slotje op gaat.
(En dat ik nou eindelijk de 325i op mag halen, damn!)
(En dat ik nou eindelijk de 325i op mag halen, damn!)
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
van een mompel zijn we naar sex drank en vrouwen gegaan. Tussendoor scoor jij nog een mooie E91. ik zie het probleem niet, of is dat de leeftijd? Dat ik dat allemaal prima kan hebben?
- 323baur
- E21 VIP
+1! Het topic werd met het oplopen van de pagina's steeds beter!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- 323baur
- E21 VIP
Dát is de reden dat vriend Jeroen niet durft te reageren. Happy end is al lang geleden..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
De mompel is dood, lange leve de E91
Gisteren gehaald en een kwart tank benzine opgereden, man wat rijdt dat lekker zeg.(Vooral rond de 6000 toeren is het geluid fantastisch
)
Nu is het hele (eigen) wagenpark

Gisteren gehaald en een kwart tank benzine opgereden, man wat rijdt dat lekker zeg.(Vooral rond de 6000 toeren is het geluid fantastisch

Nu is het hele (eigen) wagenpark

- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Mooi man, volgens mij kwam Mikey met een smile van oor tot oor thuis dan! Volgende stap is zorgen dat je alleen maar BMW's hebt met sper
Maareh, ga je E28's opruimen, las ik dat nou?

Maareh, ga je E28's opruimen, las ik dat nou?
Regards/groeten, Jeroen
Fotos!!!!
ik hoop dat je er veel plezier mee hebt!!
groeten loentje
ik hoop dat je er veel plezier mee hebt!!
groeten loentje
- uwbuurman
- E21 VIP
van harte! veel plezier ermee!, vind je 'm niet stug? Zelf vind ik dat het comfort snel afneemt, zeker met 4 man ind e auto. Maar ik hou wel van een sterk communicerend onderstel.

- Wondermike
- E21 Master
Ben net even naar Noordwijk geweest, +/- 200km en het comfort in mijn eentje valt me nog wel mee (de mompel was wel stiller)
Hier hoor je meer rolweerstand wat natuurlijk te verklaren is door de 18" velgen en platte bandjes.
De stoelen zitten goed maar jeetje die zijn wel hard. Met de instelbare lendesteunen zit je goed klem.
Sturen is niet te vergelijken met de mompel, die liet je gewoon zijn weg volgen en luisterde niet zo ruim.
De BMW daarintegen gaat de kant op die je hem stuurt, veel direkter maar ook iets gevoeliger voor spoorvorming.
Maar oei oei wat loopt dat hard joh, hij hangt echt heerlijk aan het gas en dan is het moeilijk om je niet als een BMW rijder te gedragen
Hier hoor je meer rolweerstand wat natuurlijk te verklaren is door de 18" velgen en platte bandjes.
De stoelen zitten goed maar jeetje die zijn wel hard. Met de instelbare lendesteunen zit je goed klem.
Sturen is niet te vergelijken met de mompel, die liet je gewoon zijn weg volgen en luisterde niet zo ruim.
De BMW daarintegen gaat de kant op die je hem stuurt, veel direkter maar ook iets gevoeliger voor spoorvorming.
Maar oei oei wat loopt dat hard joh, hij hangt echt heerlijk aan het gas en dan is het moeilijk om je niet als een BMW rijder te gedragen

- uwbuurman
- E21 VIP
Inderdaad zijn je velgen zowel verantwoordelijk voor veel afrolgeluid als de gevoeligheid voor spoorvorming. Mijn pa heeft er 16" winterwielen onder en dan is de auto heel anders. Fijn dat het verder zo lekker loopt!
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
tenminste een auto die communiceert ipv die rubberboot haha, uiteindelijk is je achterste van groot belang voor de communicatie vanuit de auto dus yes please een stevige stoel
wat betreft de spoorvorming, ik gok dat de auto dan op van die floppy runflats staat? Zo gauw mogelijk dumpen, wordt 'ie minder gevoelig voor spoorvorming van en gaat 'ie nog preciezer sturen.
wat betreft de spoorvorming, ik gok dat de auto dan op van die floppy runflats staat? Zo gauw mogelijk dumpen, wordt 'ie minder gevoelig voor spoorvorming van en gaat 'ie nog preciezer sturen.
Regards/groeten, Jeroen