even voorstellen

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
ramasen
Newbee

even voorstellen

Post by ramasen »

Hoi, ik ben maarten.
na Jaren gezegd te hebben dat ik Geen BoerenMestWagen wilde, reed een vriend van mij met de bmw van m'n avatar de dam op.
Voila, het E21 virus was ook bij mij ingeslagen, ze was een 320/6 maar kreeg een 1990 2.5 hart + bak en een E30 M3 Bodykit aangemeten,
werd van blauw naar wit overgespoten met de M driekleur erover.
Na aankoop heb ik er bijna een jaar mee rond gereden, 1 meeting met de bmw SportClub in den haag / scheveningen mee mogen maken.
Doordat een motor die haar zijkant in reed de bodykit dermate beschadigde had dat het voor mij onmogelijk was die te herstellen en er geen rekening gehouden was met het orginele diff dat uiteindelijk kapot ging, heb ik afstand van haar gedaan bij een autobedrijf in voorthuizen.
Helaas ben ik haar uit het oog verloren en is ze waarschijnlijk gesloopt.
vervolgens een E30-316, E30-325IX, E34-525I en E36-320I Touring gehad.
na Jaren allerlei meuk (het bracht me waar ik wezen moest en droog) gereden te hebben ben ik nu weer op zoek naar een E21 :boogie

Grts Maarten

Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: even voorstellen

Post by Jeroen »

Hoi Maarten,

Welkom hier, al heb je destijds met een minder leuke reden afscheid moeten nemen. Maar in het gedeelte Marktkraam wordt er vrij aardig in de gaten gehouden wat er zoal te koop is, en als jij wat ziet, gooi het gerust in de groep daar, dikke kans dat iemand de auto in kwestie kent of met je mee wil denken zodat je een passende auto kunt vinden. In elk geval succes met het zoeken!
Regards/groeten, Jeroen
BMW_Roy
E21 starter

Post by BMW_Roy »

ramasen wrote:\ heb ik afstand van haar gedaan bij een autobedrijf in voorthuizen.
Welke handelaar? Die gasten op de hoek bij de verbindingsweg of aan de andere kant van het dorp? Die gasten op de verbindingsweg hebben regelmatig E21's, maar boden maar 500E voor de mijne :S Heel duister handeltje ook...Sinds ik hier woon is het wagenpark bijna niet veranderd.
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Post by uwbuurman »

Welkom! Ik zou zweren dat ik al een reactie gegeven had, maar nu dan nog eens: leuke verhaal, sneue reden dat je E21 destijds wegging, maar succes met de zoektocht naar een nieuwe! (nou ja, andere)
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
ramasen
Newbee

Post by ramasen »

dat bedrijfje zit tussen putten en voorthuizen in, tegen voorthuizen aan.
toch maar even kijken daar in voorthuizen :D
bedaankt buurman, 'k heb al een paar anderen op het oog (315,316,320/6,323i) tussen 1100 en 3000 euro
Post Reply