Hallo!
De laatste tijd het e.e.a. aan de 320 gedaan, niet heel erg schokkende dingen maar leuk om even te vertellen:
Een grill met daarin '320' bevestigd, zoals ik heb begrepen is dat ook origineel en historisch verantwoord;)

Tevens heb ik onlangs de handgrepen en rozetjes om de sleutelgaten vervangen, knapt er echt van op! De oude waren nogal dof, bijna grijs.

Toen ook maar gelijk de emblemen voor en achter aangepakt. Voor het embleem op de neus kon ik nog een hele mooie nieuwe en originele krijgen (met opstaande randjes en uitstekende letters B M W. Achter helaas niet, maar was wel aan vervanging toe; daar dus maar een geglazuurde embleem opgezet en ook gelijk de plugjes maar vervangen.
Het oude embleem achter:

de nieuwe achter:

de nieuwe voor:

Volgende word er LPG in de 320 gemonteerd, door een vakman uiteraard, die weet hoe met zulk spul om te gaan. Daarom heb ik de hele kofferbak van binnen schoon gemaakt en roestplekjes gelijk behandeld en gespoten. Het kleedje even gesopt en het ziet er weer piko-bello uit!
Omdat het voor zo'n tank wel beter is dat ie droog staat ook gelijk een nieuw kofferdekselrubber erin geplakt! Ik trof na hevige buien nogal eens pierebadjes aan in de koffer;)

Verder heb ik de ijzers van de hoofdsteunen die behoorlijk smerig en bevuild waren even aangepakt (je moet wat als je vakantie hebt). Afijn, toch een lust als je het eindresultaat ziet:D!
Nog te doen:
Op de liggende delen, het dak en de kofferdeksel vertoond zich (vooral als de zon erop schijnt) een web van allemaal krasjes.. van iemand gehoord dat dat "krijt" genoemd wordt. Wat is hier aan te doen? Polijsten o.i.d.?

Hier nog enkele algemene plaatjes:
die wieltjes...

ja, hij lekt wat koelvloeistof, wordt aan gewerkt;)

leuke decoratie op de hoedenplank;)