Ik heb 3 van die dingen, maar doe er geen weg.
Daarna een beetje vreemd gegaan op het Kreidlerforum
Tevens stond er te lezen dat er in het voorjaar circuitdagen op de planning staan.
Dus Zaterdag naar zolder en de E21 meuk aan de kant geschoven en de oude Kreidlers weer tevoorschijn getoverd.
Na 6 jaar van Nederlandse kampioenschappen te hebben verreden, zijn de beestjes wel weer aan een grondige opknapbeurt toe.
In het frame waren een aantal boutgaten dolgedraaid. Hier zijn nieuwe moeren ingelast. Verder wat deukjes geplamuurd en gaten dichtgelast.
De beide tanken zijn op de bevestigingspunten verstevigd, omdat deze scheuren vertoonden. Het nodige plamuur is gebruikt om de diverse deuken te laten verdwijnen van de nodige valpartijen. Morgen verf halen en dan hopen dat ik dit deze week nog kan spuiten. Het schijnt deze week nog redelijk weer te worden en aangezien ik dit buiten moet spuiten

De beide motorblokjes naar de werkplaats gehaald voor wat opknapwerk.
50cc breidwand ook wel mammoet cilinder genoemd, zuiger met 1mm zuigerveer, 4 versnellingen, mikuni carburateur 16 mm en een electronische rotorontsteking afkomstig van een 125cc kart.

50 cc breidwand, 1mm zuigerveer, 4 versnellingen, mikuni carburateur 16mm (afkomstig van Yamaha FS1) en electronische vliegwielontsteking