Jeroen: ATA kan wel erg handig zijn, en de gong erbij ook, dan krijg je netjes een waarschuwing als de buitentemperatuur een kritische waarde bereikt. Niet dat mijn E30 de afgelopen 10 jaar in de winter buiten is geweest, maar ook in de Alpen kan het best handig zijn om ijs aangekondigd te krijgen voordat je erop rijdt
Afgelopen zondag naar Arnold geweest. Die had geholpen om een compleet origineel uitlaatsysteem te bemachtigen voor de 323ti compact. De compact heeft er nu ca 2 jaar een imi kat onder die inmiddels rammelt dat het een lieve lust is en getuige de afnemende prestaties op toeren een fatsoenlijke doorgang van de uitlaatgassen ook begint te blokkeren. Ik kan de vorige eigenaar niet kwalijk nemen dat hij deze weg bewandeld heeft. Dat miniatuur katje kost bij BMW inmiddels dik 1.000 euro en het gehele uitlaatsysteem is alleen toegepast op de 323ti. Nu hebben we voor minder dan een kwart van die nieuwprijs een compleet origineel BMW uitlaatsysteem van voor tot achter, gebruikt maar in een nette staat. Het blijft altijd afwachten hoe het spul in de praktijk gaat functioneren maar zonder losse inwendige delen in de gehele uitlaat is er een redelijke kans dat die aanzienlijk beter werkt dan wat er nu onder zit.
We gaan er maar eens een projectmiddagje van maken en dan pakken we gelijk de aandrijflijn maar even mee als die uitlaat toch eraf gaat. Hardyschijf, steunlager en baksteunrubbers gelijk maar even vers. Iemand nog een adresje daarvoor? Had eigenlijk in gedachten dat maar bij Offenga ofzo te bestellen, al zal ik de dealer ook even om een prijs vragen.