Vorige week vrijdagmiddag heb ik de gespoten deurlijsten voor de E34 M5 bij de spuiter opgehaald. Tegelijkertijd lag er bij Smudde een pakketje met 70 Euro aan plastic klaar. Het doosje waarin dat verpakt was woog meer dan de inhoud zelf en het zou mij niet verbazen dat dit plastic per kilo meer kost dan goud....... tja, i.i.g meer dan zilver
Na de terugkomst van de E28 M5 uit Rotterdam had ik nog een transport gerelateerd issue; naar later bleek was de board assembly van de wis/was control-unit uit zijn huisje gevallen en met zijn soldeerzijde op de A/C leidingen terecht gekomen. Dit leidde tot een kortsluiting en een doorgeslagen zekering. Nou was dat issue zo opgelost, maar toen werkten de alarmlichten niet meer
Naar wat dinsdagavond bleek had dat niets met het transport te maken, maar simpelweg mijn eigen domme fout. De stekkers van de achteruit-verwarming en de alarmlichten zijn mechanisch uitwisselbaar en laat ik die bij het vervangen van de BC2 unit vorig jaar per ongeluk hebben verwisseld.

Maar goed, de alarmlichten en de knipperlichten werken beide naar behoren, dus zal de APK morgen hopelijk een formaliteit zijn.
Omdat ik dat issue dinsdagavond snel in de greep had, was er nog tijd over om de linker deurlijsten en de linker 'side-skirt' weer op de E34 M5 te monteren. En het resultaat mag er zijn, foto's volgen nog. Maar als goedmakertje heb ik een filmfragment van een ritje met mijn E28 M5 gemaakt. Die GoPro heb ik tenslotte niet voor niets gekocht