Het zeer gewaardeerde en goed bekeken Blik Op De Weg gaat na 21 jaar van de buis verdwijnen. Na eerdere schermutselingen met de politie hebben nu ook de laatste politiekorpsen te horen gekregen dat zij geen medewerking meer mogen verlenen aan Nederlands langst lopende verkeersprogramma.
Waarom dan juist niet meer meewerken aan 'Blik'? Nou, er is nog het programma Wegmisbruikers met die gefrustreerde tuinkabouter, en dat programma danst geheel naar de pijpen van het KLPD. Niet een combi van leering ende vermaeck maar regelrechte propaganda en belerende vingertjes. Dat men zich bij Wegmisbruikers daartoe met grote regelmaat bedient van leugens doorziet het doorsnee volk doorgaans ook al niet. Blik Op De Weg heeft altijd onafhankelijk willen blijven en gaf daarmee de politie maar zeer beperkte invloed op de inhoud van het programma. Vrijheid en onafhankelijkheid wordt echter door onze overheid niet zo gewaardeerd.
Het programma voor de enthousiasteling gaat verdwijnen. In haar huidige vorm althans, want producent Leo de Haas is al aan het broeden op een ander format. Daarnaast is er nog wel wat materiaal voorhanden van de afgelopen jaren. Maar jammer is het zeker!
http://blikopdeweg.nl
Het doek valt voor 'Blik Op De Weg'
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: Het doek valt voor 'Blik Op De Weg'
Ja, slecht he? De Sterke Arm Der Wet slaat ook hier toe. En een inderdaad gefrustreerde tuinkabouter op een kistje kan lekker door. Geeft gelijk het niveau aan van de politie(top).
Laatste tijd kijk ik met mijn pa weer naar Blik Op De Weg. Is bijna dagelijks te zien.
Wegmisbruikers heb ik weleens gekeken in het begin maar mede door die irritante krullebol kijk ik daar niet meer naar om.
Politie achtervolgings programma's vind ik vaak mooie televisie om naar te kijken maar Wegmisbruikers kots ik uit.
Jammer van Blik Op De Weg. Hopen dat er een mooie vervanger komt.
Al het leuke omtent auto's word ons ontnomen lijkt het.
Wegmisbruikers heb ik weleens gekeken in het begin maar mede door die irritante krullebol kijk ik daar niet meer naar om.
Politie achtervolgings programma's vind ik vaak mooie televisie om naar te kijken maar Wegmisbruikers kots ik uit.
Jammer van Blik Op De Weg. Hopen dat er een mooie vervanger komt.
1978 BMW E23 733iA Banaan
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Zullen we afspreken dat als die kansloze half kale lilliputter voor je auto komt, je gewoon vol gas geeft? Ik doe mee...
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
hoezo nu pas? Die afspraak loopt al een paar jaar aan mijn zijde...Jeroen wrote:Zullen we afspreken dat als die kansloze half kale lilliputter voor je auto komt, je gewoon vol gas geeft? Ik doe mee...