Voor de geïnteresseerden, Als ze al sinds de jaren 50' meegaan is dat aardig lang! alle soorten bmw's zijn hier als het ware al eens over de toonbank gevlogen
Broekhuis neem BMW Bloemenkamp over
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
Broekhuis neem BMW Bloemenkamp over
http://www.gelderlander.nl/regio/achter ... 77#content
Voor de geïnteresseerden, Als ze al sinds de jaren 50' meegaan is dat aardig lang! alle soorten bmw's zijn hier als het ware al eens over de toonbank gevlogen
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
Re: Broekhuis neem BMW Bloemenkamp over
Haha, de reactie die er onder staat ook!
Frank
Bleomenkamp is een zeer onvriendelijk bedrijf en bied nu dus weer nieuwe kansen voor mij om een BMW in de redio te kopen. Kom je binnen met een kapotte soijkerbroek dan kijken ze je de winkel uit maar loop je vervolgens in pak binnen dan is het slijm slijm slijm... Fijn dat Bloemenkamp dus stopt! We zullen je niet missen
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Zo is er over elke dealer wel wat te zeuren denk ik, sterker nog, over welk bedrijf niet?
Uit eigen ervaring, zij het van een jaar of 6 terug (aankoop auto): Bloemenkamp en z'n medewerkers stralen duidelijk liefhebberij en respect uit voor klanten en hun auto's en ik ben bij geen enkele andere dealer zo netjes behandeld als daar. Ik heb er geen vermogen uitgegeven, verre van dat, maar ben top behandeld en ook gedane toezeggingen werden kort na de koop netjes nagekomen. Ik heb altijd gezegd dat als ik ooit een nieuwe BMW ging bestellen, ik dat daar zou doen.
Nederland heeft trouwens best wat oude dealerbedrijven hoor. Sommigen zijn wellicht tussentijds van naam veranderd. En bijv Breeman is helemaal extreem, bedrijf is ouder dan BMW en al dealer zo lang BMW als fabrikant van motoren en auto's bestaat.
Uit eigen ervaring, zij het van een jaar of 6 terug (aankoop auto): Bloemenkamp en z'n medewerkers stralen duidelijk liefhebberij en respect uit voor klanten en hun auto's en ik ben bij geen enkele andere dealer zo netjes behandeld als daar. Ik heb er geen vermogen uitgegeven, verre van dat, maar ben top behandeld en ook gedane toezeggingen werden kort na de koop netjes nagekomen. Ik heb altijd gezegd dat als ik ooit een nieuwe BMW ging bestellen, ik dat daar zou doen.
Nederland heeft trouwens best wat oude dealerbedrijven hoor. Sommigen zijn wellicht tussentijds van naam veranderd. En bijv Breeman is helemaal extreem, bedrijf is ouder dan BMW en al dealer zo lang BMW als fabrikant van motoren en auto's bestaat.
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Broekhuis heeft laatst Smudde ook overgenomen. Van mij hoeft het niet, de mega bedrijven met meerdere merken zoals Broekhuis of Stern. Maar het is niet te stoppen denk ik...
Ik heb na de overname van Smudde door Broekhuis geen verschil gemerkt; er zijn dezelfde personen werkzaam als voorheen en ik merk geen andere houding. Het enigste verschil is dat ik bij Smudde een betalingstermijn van 21dagen heb en dat nog steeds zo op de rekening vermeld staat. Broekhuis hanteert in zijn voorwaarden 14dagen.
Carpe Diem, Raymond