Broekhuis neem BMW Bloemenkamp over

Voor alles niet E21 gerelateerd
Post Reply
e-einundzwanzig
E21 Pro
My E21(s): '82 318i manual

Broekhuis neem BMW Bloemenkamp over

Post by e-einundzwanzig »

http://www.gelderlander.nl/regio/achter ... 77#content

Voor de geïnteresseerden, Als ze al sinds de jaren 50' meegaan is dat aardig lang! alle soorten bmw's zijn hier als het ware al eens over de toonbank gevlogen :)

I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
e-einundzwanzig
E21 Pro
My E21(s): '82 318i manual

Re: Broekhuis neem BMW Bloemenkamp over

Post by e-einundzwanzig »

Haha, de reactie die er onder staat ook!
Frank

Bleomenkamp is een zeer onvriendelijk bedrijf en bied nu dus weer nieuwe kansen voor mij om een BMW in de redio te kopen. Kom je binnen met een kapotte soijkerbroek dan kijken ze je de winkel uit maar loop je vervolgens in pak binnen dan is het slijm slijm slijm... Fijn dat Bloemenkamp dus stopt! We zullen je niet missen
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Zo is er over elke dealer wel wat te zeuren denk ik, sterker nog, over welk bedrijf niet?

Uit eigen ervaring, zij het van een jaar of 6 terug (aankoop auto): Bloemenkamp en z'n medewerkers stralen duidelijk liefhebberij en respect uit voor klanten en hun auto's en ik ben bij geen enkele andere dealer zo netjes behandeld als daar. Ik heb er geen vermogen uitgegeven, verre van dat, maar ben top behandeld en ook gedane toezeggingen werden kort na de koop netjes nagekomen. Ik heb altijd gezegd dat als ik ooit een nieuwe BMW ging bestellen, ik dat daar zou doen.

Nederland heeft trouwens best wat oude dealerbedrijven hoor. Sommigen zijn wellicht tussentijds van naam veranderd. En bijv Breeman is helemaal extreem, bedrijf is ouder dan BMW en al dealer zo lang BMW als fabrikant van motoren en auto's bestaat.
Regards/groeten, Jeroen
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Post by uwbuurman »

Broekhuis heeft laatst Smudde ook overgenomen. Van mij hoeft het niet, de mega bedrijven met meerdere merken zoals Broekhuis of Stern. Maar het is niet te stoppen denk ik...
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1986 BMW 528i
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
raymondw
E21 Pro

Post by raymondw »

Ik heb na de overname van Smudde door Broekhuis geen verschil gemerkt; er zijn dezelfde personen werkzaam als voorheen en ik merk geen andere houding. Het enigste verschil is dat ik bij Smudde een betalingstermijn van 21dagen heb en dat nog steeds zo op de rekening vermeld staat. Broekhuis hanteert in zijn voorwaarden 14dagen.
Carpe Diem, Raymond
Post Reply