Bij deze wou ik mezelf even netjes voorstellen op jullie leuke E21 forum !
Mijn naam is Martin bijna 22 jaar oud en woonachtig in het Drentse Valthermond sinds een jaar of 5/6.
Ik heb op het moment geen E21 maar wel 2 E30`s en ik kom hier bij jullie met een aantal vragen over de M10 motors uit de E21.
Maar ik moet eerlijk toegeven de E21 heeft ook al een tijdje een zacht plekje in mijn hart dus kijk niet raar als ik in de toekomst er ook echt een koop vooral de snoet van zo`n ding prachtig !!!!!!

Heb ook een 1802 gehad maar deze koste mij teveel in zowel geld als tijd dus die heb ik helaas weer moeten verkopen.
Verder ben ik ook graag met dieren bezig en heb 3 honden waar ik graag mee wandel en heb vroeger zelfs een fjordenpaard gehad.
Mijn E30`s zijn allebei een 316 de een is wit uit 1986 met een 1800 M10 motor en de ander uit 1991 met een 1600 M40 blok.
Zal zo natuurlijk ook even foto`s opzoeken van de 2 schoonheden en deze posten !
De witte heb ik als ik goed reken al 2 jaar en de grijze een jaartje maar de Bmw liefde is eigenlijk jaren geleden al begonnen met de witte E30 van mijn opa die helaas niet in de familie is gebleven

Maar ik zal eens snel de rest van het forum gaan doorzoeken en ben benieuwd naar de reacties !!!
Groetjes,
Martin.