Even voorstellen (tevens op zoek naar e21)
-
- Newbee
- My E21(s): nothing
Even voorstellen (tevens op zoek naar e21)
Beste Forumleden,
Ik ben Jean Michel van Geel, 30 jaar en ik woon in Roosendaal. Altijd al gek van auto's geweest en grotendeels van mijn vrije tijd bestaat dan ook aan sleutelen/rijden aan auto's
Ik ben via een forumlid hier terecht gekomen aangezien ik aan het orienteren ben om een e21 aan te schaffen. Ik hoef geen concoursstaat, aangezien ik hem ook voor dagelijks gebruik ga rijden. Motorische problemen tot op zekere hoogte geen probleem. Roest mag, maar het moet nog wel te repareren zijn. Weinig zin, om een complete body te strippen, en deze eerst helemaal door te lassen en opnieuw te spuiten. Nou heb ik op marktplaats een aantal advertenties gezien, en misschien kunnen jullie me helpen of kennen jullie deze auto's. Alvast bedankt voor jullie hulp!
links:
Witte 315:
http://link.marktplaats.nl/688860200
Beige 316:
http://link.marktplaats.nl/654232528
Ik ben Jean Michel van Geel, 30 jaar en ik woon in Roosendaal. Altijd al gek van auto's geweest en grotendeels van mijn vrije tijd bestaat dan ook aan sleutelen/rijden aan auto's
Ik ben via een forumlid hier terecht gekomen aangezien ik aan het orienteren ben om een e21 aan te schaffen. Ik hoef geen concoursstaat, aangezien ik hem ook voor dagelijks gebruik ga rijden. Motorische problemen tot op zekere hoogte geen probleem. Roest mag, maar het moet nog wel te repareren zijn. Weinig zin, om een complete body te strippen, en deze eerst helemaal door te lassen en opnieuw te spuiten. Nou heb ik op marktplaats een aantal advertenties gezien, en misschien kunnen jullie me helpen of kennen jullie deze auto's. Alvast bedankt voor jullie hulp!
links:
Witte 315:
http://link.marktplaats.nl/688860200
Beige 316:
http://link.marktplaats.nl/654232528
- jarnotim
- Upcoming E21 fanatic
- My E21(s): 323i 1978 / 316 1980 Saphir
- Facebook page: http://www.facebook.com/jarno94
Re: Even voorstellen (tevens op zoek naar e21)
Hallo, en welkom.
De witte 315 ken ik want die is van een vriend van mij en medeforummer geweest. Deze heeft zijn plekjes maar is niet heel verrot volgens mij. en, er zat een heeel net interieur in, en nu dus waarschijnlijk bij.
De witte 315 ken ik want die is van een vriend van mij en medeforummer geweest. Deze heeft zijn plekjes maar is niet heel verrot volgens mij. en, er zat een heeel net interieur in, en nu dus waarschijnlijk bij.
e21 323i 1978
e21 316 1980
e30 318i 1989
Groeten Jarno Timmerman
e21 316 1980
e30 318i 1989
Groeten Jarno Timmerman
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Die beige ken ik niet, maar ziet er op het oog erg netjes en origineel uit. Aangezien die ook niet te ver bij je vandaan staat zou ik die gewoon eens gaan bekijken. Misschien hebben we nog een forumlid in de buurt die tijd en zin heeft om even mee te kijken, en anders voordat je 'm gaat bekijken in elk geval even onze Buyers Guide doornemen.
Oh en natuurlijk welkom hier, en succes gewenst met het vinden van een E21 naar je zin!
Oh en natuurlijk welkom hier, en succes gewenst met het vinden van een E21 naar je zin!
Regards/groeten, Jeroen
-
- Newbee
Bedankt!, die beige is al iemand voor geweest, die beslist vanmiddag of hij hem neemt, dus even afwachten maar.
@jarnotim, ik ben wel benieuwd naar meer info/historie over de witte auto. Zou je willen vragen of de vorige eigenaar contact met mij kan opnemen?
thanks!
@jarnotim, ik ben wel benieuwd naar meer info/historie over de witte auto. Zou je willen vragen of de vorige eigenaar contact met mij kan opnemen?
thanks!
Beige verkocht.. Zonde! Ik wil best eens mee gaan kijken hoor!
BMW 3(15), 1983 #Restauratie#
- jarnotim
- Upcoming E21 fanatic
- My E21(s): 323i 1978 / 316 1980 Saphir
- Facebook page: http://www.facebook.com/jarno94
Ik ben iets te enthousiast geweest. het hele interieur was niet mooi maar alleen de stoelen waren netjes. Was een communicatiefoutje tussen julian en mij. Julian kan je vast het een en ander vertellen over de witte. Ik vraag hem wel even of hij je wil pm'en als hij tijd heeft of als hij dit zelf leest. hij heeft er een ander blokje in gelegd. en deze liep lekker verder weet ik me weinig te herinneren over deze auto.
e21 323i 1978
e21 316 1980
e30 318i 1989
Groeten Jarno Timmerman
e21 316 1980
e30 318i 1989
Groeten Jarno Timmerman
-
- Newbee
De beige is inderdaad verkoxht. Ik twijfel nu toch nog tussen de witte en de mat zwarte die hier op het forum te koop staat. Waar ik een beetje huiverig voor ben is dat van de mat zwarte de koppakking+theemostaat is vervangen, maardat de auto na 3 minuten warm loopt. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
-
- Newbee
Inmiddels is mijn oog op deze gevallen, toevallig een auto die hier ook bekend is?
http://link.marktplaats.nl/688253104
http://link.marktplaats.nl/688253104
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Mooi dat er weer iemand de E21 heeft gevonden zeg maar.
Wat je aangeeft in je eerste post dat je weinig roest wilt hebben en op zijn minst te repareren ben je wel op zoek in een gevaarlijke prijsklasse.
Langzaam maar zeker wordt een nette BMW E21 vinden waar je niet snel een lasapparaat nodig heb al best moeilijk. Ik moet dan ook toegeven dat ik hoop voor je dat je er eentje vind maar dat dit in deze prijsklasse moeilijk wordt. Ik weet uit ervaring dat een E21 die je dagelijks gaat gebruiken zonder goede bescherming snel gaat aftakelen.
De laatste advertentie laat mij zien dat er in ieder geval al gespoten is aan de kokerbalken en keienvanger. Het achterraam aan de linkerzijde is er wellicht al uit geweest vanwege het ontbreken van het chroomwerk. Hier zit ook een potentieel gevaarlijke plaats voor de E21. Daar tegen staat wel een lage vraagprijs dus wellicht kun je er in ieder geval een jaar mee rijden en hierna de balans opmaken.
Wat je aangeeft in je eerste post dat je weinig roest wilt hebben en op zijn minst te repareren ben je wel op zoek in een gevaarlijke prijsklasse.
Langzaam maar zeker wordt een nette BMW E21 vinden waar je niet snel een lasapparaat nodig heb al best moeilijk. Ik moet dan ook toegeven dat ik hoop voor je dat je er eentje vind maar dat dit in deze prijsklasse moeilijk wordt. Ik weet uit ervaring dat een E21 die je dagelijks gaat gebruiken zonder goede bescherming snel gaat aftakelen.
De laatste advertentie laat mij zien dat er in ieder geval al gespoten is aan de kokerbalken en keienvanger. Het achterraam aan de linkerzijde is er wellicht al uit geweest vanwege het ontbreken van het chroomwerk. Hier zit ook een potentieel gevaarlijke plaats voor de E21. Daar tegen staat wel een lage vraagprijs dus wellicht kun je er in ieder geval een jaar mee rijden en hierna de balans opmaken.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- 323baur
- E21 VIP
Sterker nog: ondanks de slechte oldtimer markt is alles onder 2500 zowiezo met direct werk.
Een e21 is geen geschikte dagelijkse auto voor langere termijn, of je moet van lassen houden.
Dus heel belangrijk: wat is je budget en wat is je verwachting. Dat moet je helder hebben alvorens je andermans ellende koopt.
Een e21 is geen geschikte dagelijkse auto voor langere termijn, of je moet van lassen houden.
Dus heel belangrijk: wat is je budget en wat is je verwachting. Dat moet je helder hebben alvorens je andermans ellende koopt.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.