Robbert,
Dat die niet passen is niet zo gek, volgens mij hebben die VFL USA versies ook compleet andere (Federalized) bumpers.
Glaasjes hier zijn 5x16 cm maar volgens mij zijn de units compleet anders
Opruiming div E30 spul
Re: Opruiming div E30 spul
Oké, mooi dom van mij dan. Die raak ik dus aan de straatstenen niet meer kwijt.
Glaasjes zijn hier ook 5x16 dus dat klopt, wat er aan de units anders zou kunnen zijn weet ik niet (ze zijn niet exact hetzelfde als op de foto, maar toch).
Zou ik ze anders even mogen proberen? Als ze passen wil ik ze graag overnemen, en als ik ze kapot maak neem ik ze uiteraard ook over.
Groeten Robbert
Glaasjes zijn hier ook 5x16 dus dat klopt, wat er aan de units anders zou kunnen zijn weet ik niet (ze zijn niet exact hetzelfde als op de foto, maar toch).
Zou ik ze anders even mogen proberen? Als ze passen wil ik ze graag overnemen, en als ik ze kapot maak neem ik ze uiteraard ook over.
Groeten Robbert
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Tsja ik zie er niet zoveel in om dingen heen en weer te blijven sturen. Ik heb even wat foto's gemaakt, dan kun je een beetje de maatvoering vergelijken met de jouwe. Dan mag jij het zeggen. En verder heb ik besloten dat ik de nieuwe glaasjes op mijn eigen E30 zet, zijn lekker helder. Die glaasjes kosten de wereld niet en als het idd dezelfde zijn (ws wel) dan maakt dat ook niet zoveel uit. Bij deze wat platen van het rechter exemplaar ter beoordeling...

Regards/groeten, Jeroen
Jeroen dat snap ik volledig. Ik zal van het weekend de bumper er nog eens afhalen en eens goed gaan kijken/meten.
Super bedankt in ieder geval voor de foto's en de moeite.
Groeten Robbert
Super bedankt in ieder geval voor de foto's en de moeite.
Groeten Robbert
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Graag gedaan. Hoop uiteraard dat 't wel past, maar ETK zegt van niet. Fingers crossed...
Regards/groeten, Jeroen