1e toelating klopt, kleur klopt, schuifdak klopt...
Gr Jeroen

Jeroen wrote:Yup, dat kan alleen de HN71KP zijn, origineel Nederlandse Oldenhof Alpina, al sinds 2006 in de vertrouwde handen van Fred.
Auto was van 82-85 bij de eerste eigenaar, is toen toen uiteindelijk niet verkocht volgens mij waarna Wido de Hertogh hem zelf heeft gehouden tot 2006.

Heeeele late reactie, ik las dit net nog eens, Remy komt onderstaand plaatje je bekend voor wellicht? Dat zou nl best eens bij Davo geweest kunnen zijn. Zeker tien jaar geleden ben ik in Vlaams België bij een dealer wezen kijken naar een E21 en die had oa dit binnen staan aan eigen collectie. De E21 die er te koop stond was een hele vroege, ik meen een 316 in Fjord. Ondanks dat het een eerste eigenaar wagen was met een lage km stand, was de conditie van de auto in mijn ogen niet goed genoeg om echte verzamelaarswaarde te hebben dus heb 'm destijds niet gekocht, maar wel een leuk uitje aan gehad!bmw e12 e21 wrote:Die BMW dealers hebben vaak pareltjes in hun garage staan!
Ik heb vroeger een paar jaar bij DAVO BMW gewerkt. Die heeft eeen 02turbo, M1, M635csi(sold) M535i e28 (sold), 315 (36000km), 635csi, e30 m3 cabrio...