Al de nodige jaren schrijf en fotografeer ik voor diverse bladen, momenteel het meest voor het Engelse BMW blad BMW Car. Daarbij heb ik altijd voornamelijk de klassieke racerij gedaan zoals de Le Mans Classic etc, maar langzaam breidt zich dat uit. Zo heb ik recent een fotoshoot gedaan van Jan z'n zwarte E21 Lumma cabrio, een artikel dat naar alle waarschijnlijkheid zal verschijnen in de BMW Car van december 2014.
BMW Car was daar wel blij mee en vraagt mij of ik niet nog wat leuke artikelen wil maken in het kader van "de BMW eigenaar en zijn trotse bezit". Mijn vraag aan jullie is om mee te denken aan wat leuke onderwerpen zouden zijn. Een bijzondere auto, een bijzonder verhaal, een bijzondere eigenaar/verzamelaar, een leuk onderwerp waarbij we enkele auto's naast elkaar zetten, oud vs nieuw, etc.
Er zijn een paar beperkingen:
- eventjes geen E21 focus om scheve gezichten te voorkomen, we doen tenslotte binnenkort al de Lumma
- auto's en eigenaren moeten beschikbaar zijn voor foto's en een verhaal, en ook binnen NL of vlakbij NL zitten
- relatief lichte modificaties zijn aanvaardbaar, maar de basis van de auto moet vrij origineel en in een nette staat zijn
- liever geen ///M modellen, lezers vinden vaak al snel dat teveel de focus ligt op de M topmodellen
Ben benieuwd naar jullie suggesties, alvast bedankt!