een week daarna zijn vader en broer om de auto geweest. en eindelijk had ik er dan eentje op de oprit staan. op de foto's zag je al wel wat vlieg roest ,maar toen de auto op de oprit stond en ik hem zelf kon inspecteren zag ik al wel dat het net als mijn motor een heleboel liefde nodig had. na een week op de oprit gestaan te hebben heb ik ze maar naar binnen geduwd(koppelings cilinder was ineens kapot gegaan ,maar dat gebeuren) en de auto maar eens uit elkaar gehaald. en toen werd al heel snel duidelijk dat ik nog een e21 koets nodig had. na een maand zoeken zag ik een advertentie staan van leon en maar eens kijkje genomen of het iets was. bij leon de koets helemaalk geinspecteerd en lekker met een schroevendraaier geprikt in de koets en de schade viel mee. in januari maar is om de koets geweest en toen stonden er ineens 2 bmw's (type 1 en type 2) in de schuur( tip voor iedereen trouwens koop een rijdende koets/body ,want je krijgt een kale koets iet moeilijker van een autoambulance dan je denkt.)
dus als eerste het motorblokje uit de type1 gehaald en de voor en achter as er ook meteen onderuit gehaald en onder de type 2 gezet. dat gaat trouwens nog best lastig als je dat in je eentje doet ,maar het is na een uur of 4 toch gelukt. mijn broer keek is naar mijn blokje en zei dat er een steen in een klep zat
![surprised e_surprised](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
vorige week was ik nog bij een vriend om wat advies te krijgen voor de lak. ik zou ze eerst gaan rollen in zwart ,maar hij had nog wel een andere verf zei hij. hij werk trouwens bij de kerncentrale en daar komt de verf ook vandaan(dus mocht er een keer een kern ramp komen dan blijft de mijne bestaan
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ik heb trouwens nog nooit in een e21 gereden. mag ik trouwens nog niet eens ,want dan moet ik een b rijbewijs hebben en die ga ik van de zomer is halen. dus zou iemand het genot van het rijden in een e21 kunnen beschrijven?
de foto's volgen nog
groet, krijn