Pas op dat je niet te ver doordraaft, die onderstellen zijn best stabiel en zeker niet zo gevoelig als een E21 of het stangenstelsel van de doorsnee 5-serie stuurinrichting. Veerpoten netjes maken maar draagarmen waarvan de fusees nog goed zijn, die zou ik bijv net zo hard terugplaatsen, die zijn als het later eens nodig is ook prima te wisselen zonder dat de veerpoten eronder uit moeten.
Wat ik zou doen:
Veerpoten verwijderen, veren comprimeren, toplagers controleren, deze zou ik bij de geringste twijfel wel vervangen. Verse dempers er natuurlijk in en indien geen extreme narigheid kunnen veren en de rubber onder- en bovenlaag er zo weer in.
Draagarmen inspecteren op speling en bedaagde hoesjes, hoesjes zijn los verkrijgbaar bij de automaterialenzaak.
Spoorkogels controleren op speling en verdroogde/gescheurde hoesjes, bij twijfel geheel vervangen.
Achterste draagarmrubbers vervangen, zijn meestal toch ingescheurd, evt vervangen door massieve gecentreerde van de E36 (BMW 31 12 9 069 035).
Stabirubbers vervangen.
Stabilinkjes controleren op speling.
Upgrade is dikke Eibach stabi's idd, maakt het onderstel niks harder maar reduceert body roll dramatisch. Zie bijv
http://link.marktplaats.nl/a1035528253
Die kun je mooi betalen van het geld wat je bespaart met de draagarmen