De auto heeft wat leuke mods:
- verlaagd met een set LTEC verlagingsveren
- BBS kofferbakspoiler
- zonnerollos achter
Verder staat hij momenteel op 13'' Alpina replica's, ik heb er een set 15'' OZ kings met Alpina naafdoppen bij, deze moeten even opgeknapt worden en er moeten wat lagere banden op. Er zitten nu 195/60/15 banden omheen maar deze raken de keienvanger voor met sturen.
De reis terug van zo'n anderhalf uur verliep zonder problemen. De volgende dag heb ik de auto eerst maar eens grondig schoongemaakt en gewassen. Hierna begonnen met kleien, wat slecht overgespoten stukken gewetsand en de DAP900 erop los gelaten. Na 1 hit was de lak flink opgeknapt maar nog niet helemaal top, ik heb hier even bij gelaten dus een wax eroverheen en glimmen maar.
Ondertussen heb ik het onderste deel van de keienvanger weer netjes zwart gespoten en stickers gesneden voor de 2 strepen. Ook heb ik een grill voor enkele koplampen gemonteerd. De nieren en voorbumper zwart geplastidipt om te kijken hoe het staat maar ik denk dat de bumper weer terug naar chroom gaat.
Ik hem ook gecontroleerd op roest op de plekken waar ik makkelijk bij kon, links voor ( achter die kunststof kap in de wielkast) een gaatje gevonden en bij de dop rechts achter. Verder zitten er aan de carrosserie wel wat plekken hier en daar.
Afgelopen zondag even naar Doel gereden, helaas begaf op de heen weg de camera het al dus zijn het telefoon foto's geworden.
Voorlopig eerst maar is lekker rijden en van de winter het een en ander aanpakken!

Mvg. Lars