Hier kijk je zo doorheen vind ik persoonlijk.... sorry maar de wielbakken achter klopt niets van m.b.t. "geen" roest. Dashboard is inderdaad een combi van type 2 tellerbak (deels) met type 1 dashboard. Front waar de radiateur inzit is type 2. Achterlichten type 1 met los mistachterlicht en wel de type twee spiegels erop etcbmw e12 e21 wrote:Deze dus,Arno wrote:Hij is polaris zilver met een voorspoiler en 13 inch alpina look velgen , op foto leek het een nette auto .
http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-323i-ba ... 416574.htm
Wat heb jij vandaag gedaan?
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Gefeliciteerd met de APK Jan, kun je legaal mee toeren volgend weekend!
Ik, ik was na een Saab V4 bezig met een 74-er rally 911 en die na twee jaar van modderen door Porsche 'specialisten' eindelijk goed gekregen. Blijft altijd wennen met die pedalen maar blijft ook een verslavende auto!
Ik, ik was na een Saab V4 bezig met een 74-er rally 911 en die na twee jaar van modderen door Porsche 'specialisten' eindelijk goed gekregen. Blijft altijd wennen met die pedalen maar blijft ook een verslavende auto!
Regards/groeten, Jeroen
- bmw e12 e21
- E21 VIP

- Posts: 4558
- Joined: Sat Nov 30, 2013 9:29 am
- My E21(s): '82 323i Edition S man. + ´83 M315 man.
- Location: Belgium - Limburg
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Klopt Peter,Peter V. wrote:Hier kijk je zo doorheen vind ik persoonlijk.... sorry maar de wielbakken achter klopt niets van m.b.t. "geen" roest. Dashboard is inderdaad een combi van type 2 tellerbak (deels) met type 1 dashboard. Front waar de radiateur inzit is type 2. Achterlichten type 1 met los mistachterlicht en wel de type twee spiegels erop etcbmw e12 e21 wrote:Deze dus,Arno wrote:Hij is polaris zilver met een voorspoiler en 13 inch alpina look velgen , op foto leek het een nette auto .
http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-323i-ba ... 416574.htm
Maar die foto's van het kofferruim had de verkoper er bij de vorige advertenie ''vergeten'' bij te zetten.
grt Remy
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Klopt Rémy , hij had alleen foto's van de buitenkant , hij heeft er nu heel war meer foto's bij.
Als je goed kijkt naar de foto van de motor zie je dat er bij de veerschotel rechts bij het chassisnummer gerommeld is .
Als je goed kijkt naar de foto van de motor zie je dat er bij de veerschotel rechts bij het chassisnummer gerommeld is .
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Ik snap je opmerking niet helemaal. Jazeker er is spuitwerk gedaan maar dat hoeft niets te zeggen. Het is een rommelige auto en daarmee wat hoog geprijsd en er zal zeker wat ellende vrijkomen als je echt met de auto aan de gang gaat.Arno wrote:Klopt Rémy , hij had alleen foto's van de buitenkant , hij heeft er nu heel war meer foto's bij.
Als je goed kijkt naar de foto van de motor zie je dat er bij de veerschotel rechts bij het chassisnummer gerommeld is .
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
is die kit naad rond de veerschotel origineel dan?
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Als jij bedoeld aan de binnenzijde t.h.v. het expansievat dan moet ik zeggen dat deze niet netjes is inderdaad. Het feit is dat het chassisnummer op de bovenrand aan de rechterzijde is ingeslagen en dat is zelfs te verplaatsen als je echt kwaad wilt.Arno wrote:is die kit naad rond de veerschotel origineel dan?
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
klopt dat bedoel ik ,op zich staat het nummer er goed in omdat ze er een vrij groot stuk in hebben gezet, alleen na de jaren is de plamuur en de kit gaan werken dus dat tekende ook goed af en kon je ook goed zien waar hij was doorgehaald maar dat is niet op de foto te zien.
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Feit is nog altijd..... Bij twijfel nooit kopen en zeker niet bij zulke bedragen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Ondanks de regen een mooi dagje vandaag.
Heel de dag bijrijder geweest in een e21 baur met recaro stoeltjes. Zeker geen straf
groeten loentje
Heel de dag bijrijder geweest in een e21 baur met recaro stoeltjes. Zeker geen straf
groeten loentje
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Yep, was gezellig Leon! Zat je in je eigen sloper
Gisteren een thuiswedstrijd ivm een toertochtje van de 02 Touring Club samen met de 02 Club Nederland. Leuke maar natte route de later overging in een modderballet doordat de maiscampagne hier is begonnen.
Ik durf te wedden dat er een aantal mensen hardop hebben zitten vloeken op de gedeeltes waar de prut een paar cm hoog op de weg lag.
Maar goed geregeld waarbij ik een paar leuke ideeen voor een toekomstige E21 rit heb opgedaan. Opkomst was met meer dan 30 auto's best hoog te noemen waaronder alle 02 modellen, M3, M6, E36 cabrio en mijn E21 Baur. Heb niet veel fotos maar zal ze vanavond ff plaatsen.
Gisteren een thuiswedstrijd ivm een toertochtje van de 02 Touring Club samen met de 02 Club Nederland. Leuke maar natte route de later overging in een modderballet doordat de maiscampagne hier is begonnen.
Ik durf te wedden dat er een aantal mensen hardop hebben zitten vloeken op de gedeeltes waar de prut een paar cm hoog op de weg lag.
Maar goed geregeld waarbij ik een paar leuke ideeen voor een toekomstige E21 rit heb opgedaan. Opkomst was met meer dan 30 auto's best hoog te noemen waaronder alle 02 modellen, M3, M6, E36 cabrio en mijn E21 Baur. Heb niet veel fotos maar zal ze vanavond ff plaatsen.
So many cars, so little time
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Tsja even de hogedrukspuit en die bagger is weer weg toch?
Zo te horen heeft Leon zat tijd gehad om veel mooie foto's te maken, kom maar op dan!
Zo te horen heeft Leon zat tijd gehad om veel mooie foto's te maken, kom maar op dan!
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP

- Posts: 19160
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Zo, onder die omstandigheden heb ik eens een rit in Brabant gedaan.
@Jeroen, als jij wilt wachten op foto's van respectievelijk Michel of Leon, tja... Het is eerder vrede in het Midden-Oosten...
@Jeroen, als jij wilt wachten op foto's van respectievelijk Michel of Leon, tja... Het is eerder vrede in het Midden-Oosten...
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Brabant hebben we ook allemaal overleefd toch?
Wat we waarschijnlijk niet gaan overleven, dat is de looptijd naar zo'n fotoverslag idd
Wat we waarschijnlijk niet gaan overleven, dat is de looptijd naar zo'n fotoverslag idd
Regards/groeten, Jeroen
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Ben de afgelopen weken rustig aan een beetje aan het rondkijken voor een dieseltje. Als ik al iets leuks tref -en dat is al schaars- dan haal ik 'm even door het dealersysteem. Tot nu toe is alles wat ik heb gevonden 70.000-150.000 km teruggedraaid.
Verbazend? Nee, eigenlijk niet, een diesel wordt tenslotte doorgaans gekocht om kilometers te vreten. Ik hoef geen nieuwe, maar dan liever eentje die aantoonbaar 200k heeft gelopen dan eentje die een paar jaar terug al op 250k stond en nu ineens op 150-180k staat. Dan is er echt wel minimaal een ton afgehaald.
Verbazend? Nee, eigenlijk niet, een diesel wordt tenslotte doorgaans gekocht om kilometers te vreten. Ik hoef geen nieuwe, maar dan liever eentje die aantoonbaar 200k heeft gelopen dan eentje die een paar jaar terug al op 250k stond en nu ineens op 150-180k staat. Dan is er echt wel minimaal een ton afgehaald.
Regards/groeten, Jeroen