Idd. Koos.uwbuurman wrote:ik heb de sticker al jaren. Bouw nu een auto om de sticker op te plakken...
Ik heb deze zeldzame stickers nu pas kunnen bemachtigen.
Volgens mij zijn er wel veel mensen die zo een exemplaren willen.

Idd. Koos.uwbuurman wrote:ik heb de sticker al jaren. Bouw nu een auto om de sticker op te plakken...
Voor de Alpinisten Gerwin, Peter, Ite, Arnold, Sven en Gerrit zijn er exemplaren van het decembernummer van BMW Car onderweg (die zou ik vandaag moeten krijgen). Vanwege de lastige beschikbaarheid hier bestelt mijn plaatselijke tijdschriftenzaak bestelt er ook wat -en hoopt dan nog het decembernummer binnen te krijgen haha-. Ik ga ervan uit dat dat op z'n pootjes komt, dan is er iig 1 voor Remy. Nog andere liefhebbers?bmw e12 e21 wrote:Zou leuk zijn. Als het lukt koop ik er wel 1'tje!Jeroen wrote:Nou, wel moeilijk hoor, maar er zijn wel enkele zaken die ze hebben. Kan kijken of ik wat kan bemachtigen volgende week. Krijg je ook gelijk een mooi verslag van de OGP erbij haha!

Thx Jeroen, ik hoor wel als je ze nog gaat krijgen!Jeroen wrote:
Voor de Alpinisten Gerwin, Peter, Ite, Arnold, Sven en Gerrit zijn er exemplaren van het decembernummer van BMW Car onderweg (die zou ik vandaag moeten krijgen). Vanwege de lastige beschikbaarheid hier bestelt mijn plaatselijke tijdschriftenzaak bestelt er ook wat -en hoopt dan nog het decembernummer binnen te krijgen haha-. Ik ga ervan uit dat dat op z'n pootjes komt, dan is er iig 1 voor Remy. Nog andere liefhebbers?

gerrit323 wrote:dit is 1/32 Remy
geen straatversie e21 .. enkle GR5 .. ik heb de Warsteiner set in bestelling die ik in het slotracetopic heb gepost