Balen, Koos. Wel fijn dat je er van tevoren achter komt en niet voor de kat z'n k** naar Leipzig rijdt. Maar als er relatief zoveel van die "andere bakken" rondzwerven, is het dan geen optie voor jou om dat om te zetten in plaats van naar die speld in een hooiberg te blijven zoeken? Je weet m'n technische kennis hè, dus misschien is het wel onzin wat ik schrijf...uwbuurman wrote:And the search continues. Ik had eindelijk een automaat gevonden met het juiste nummer, voor mijn e30 caab. Die bak, afkomstig van een 2 deurs 325i van 1987, had alles wat ik zocht, dus een afspraak gemaakt, ik zou komende zaterdag even naar Leipzig om die bak op te halen. Maar omdat ik niet voor Jan met de korte achternaam 1200km wil rijden, heb ik nog een extra rondje foto's gevraagd. Gelukkig, want de flens aan de achterzijde bleek anders. Ik heb een 4 gaats flens, zonder hardyschijf. Deze had een 3 gaats flens, met een centerpen voor een hardyschijf.
Wat de achtergrond is van het ontbreken van de hardyschijf op mijn e30 is, weet ik niet, ik weet wel dat ik meer 4hp22's zie staan op eBay met een 4 gaats flens.
Op naar de volgende kans.
Greetz,
Walter.