Heb het ook al vaker willen doen met focus.
Maar het is er nooit van gekomen.

Nergens voor nodig .. ik doe dit al jaren .. op alles .. ook op de werkbus .. als je bij een deftig bedrijf gaat die weten waar de veilige grens te trekken is er geen probleem323baur wrote:Ben idd benieuwd! Ben altijd wat sceptisch, maar wellicht is het echt een verbetering.

Voor het perfecte maatwerk moet je in Belgie zijn.uwbuurman wrote:Waar ga je dat doen, Peter? In tuningland is heel veel kaf onder het koren. Er worden mooie waardes beloofd, maar feitelijk loopt je motor te rijk of hoog in de toeren te schraal. Met andere woorden, weet bij wie je dat laat doen...

Mooi, dat schiet op!uwbuurman wrote:Mijn e21 dorpels en de driehoekjes van de deuren zijn weer mooi zwart. Oh, en de de keienvanger ook.

Hier ook zeker sceptisch hoor. Het is in ieder geval geen plug and play aanpassing. Als eerste gaat de auto de rollenbank op voor een motorstatus en basis meting. Van het originele verhaal wordt een back-up gemaakt. Ik heb aangegeven dat ik wel binnen veilige marges van de fabrikant wil blijven en dat het vooral bedoeld is voor de caravan en het wat soepeler oppakken. Vervolgens wordt de aanpassing gedaan en gaat de auto wederom een rollenbanksessie krijgen. Eventuele aanpassingen kunnen dan alsnog gedaan worden.gerrit323 wrote:Nergens voor nodig .. ik doe dit al jaren .. op alles .. ook op de werkbus .. als je bij een deftig bedrijf gaat die weten waar de veilige grens te trekken is er geen probleem323baur wrote:Ben idd benieuwd! Ben altijd wat sceptisch, maar wellicht is het echt een verbetering.
Hier ga je geniet van hebben Peter

Gelukkigbmw e12 e21 wrote:Dat is idd ook een betrouwbaar bedrijf.