mijn naam is bram en heb een grote liefde voor (voornamelijk Amerikaanse) oldtimers, periode. 1968/1985
zelf stam ik af van 1973 dus mag me ook al toevoegen bij de oldtimers

ben sinds een jaar of 10 gelukkige eigenaar van een Chevrolet camaro convertible van 69.
nou was ik eigenlijk aan het kijken/zoeken voor een e90 coupe van 2009/2010 mss zelf eens iets invoeren uit Duitsland.
plots kwam ik op een site met alleen maar E 21 modellen en een ouwe liefde wakkerde weer aan.
vroeger reed er altijd een mooie e21 323 bij ons door het dorp en dacht die wil ik ook nog wel eens rijden .
nu velen jaren later komt het eigenlijk zomaar op mn pad en ben ik wel gefascineerd door de 323i .
en wil ik er wel eentje gaan aanschaffen.
echter heb ik zelf nie heul veul verstand van auto's en vroeg me af of jullie tips en tops hebben bij het aanschaffen van een 323.
ik zelf vind de Alpina uitgevoerde wel mooi, kan iemand me zeggen waar aan te zien is of dit een echte is .
ik heb een leuke gezien in België deze is afkomstig uit Nederland ik zie deze ook hier op de site op een foto staan, bij ik denk een meeting of zo.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =223828052.
staat bij
Atrex bvba
BE-3900 Overpelt
Iemand hier bekend met deze auto? zou hier graag meer over weten dan wat alleen de verkoper me kan vertellen.
Mocht er iemand zijn die een leukeE21 323 alpine weet of te koop heeft hoor ik het ook graag.
bij deze al vast bedankt.
en hopelijk zien of schrijven we nog vaker.
mvg Bram