Last call voor de Eiffel! 30 sep + 1 okt 2016

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Last call voor de Eiffel! 30 sep + 1 okt 2016

Post by Jeroen »

Het wordt al de grootste Eifeltrip ooit met nu al 22 teams. Samen gaan we weer genieten van fraaie rijders-routes in een betoverende omgeving en met mooi blik. Maar ook buiten de auto, lekker borrelen, eten, kleppen...qua rijden en zeker ook in sociaal opzicht met een toegankelijke groep wat mij betreft echt het evenement van het jaar. E21 is de basis maar inmiddels verwelkomen we elk jaar ook diverse andere klassieke en youngtimer modellen van BMW... geen E21 is dus geen excuus haha!

Maar goed, via het hotel heeft Odo nog twee extra kamers kunnen bemachtigen en deze moeten we maandagochtend bevestingen... ofwel je hebt nog tot zondag om de knoop door te hakken, de stoute schoenen aan te trekken en mee te gaan! Laat het even weten in het topic, daar vind je ook meer informatie over de dagen en daar kun je ook gerust je vragen stellen:
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=35&t=25538

In welke omgeving zitten we? We toeren de Noordoostelijke Vogezen en de Eifel, ons hotel ligt een kleine 3 uur rijden vanaf Venlo. Een prachtige omgeving en voor ons een nieuwe streek, dat wordt smullen, wat mij betreft het het uitje van het jaar!

Regards/groeten, Jeroen
Groentje_me
E21 VIP
E21 VIP

Re: Last call voor de Eiffel! 30 sep + 1 okt 2016

Post by Groentje_me »

Laatste kans vandaag! Word minstens net zo leuk als voorgaande jaren!
Groeten Jan Groen

- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
Post Reply