Dus, mijn alarm/hazard lichten knop had het bekende euvel dat hij niet meer 'vast' bleef zitten en ik constant de alarmlichten had aanstaan. Ik heb de knop eruit getrokken en middels de handleiding op het forum het armpje ietsjes verbogen waardoor hij het nu weer goed doet. Tevens direct een 2e van mijn oude gerepareerd terwijl ik toch bezig was en deze in het dashboard kastje kan leggen voor het geval dat

Ik alles terug aansluiten, stroom aangesloten en alarmlichten knipperden niet meer. Dat was een fijn gevoel. Knipperlichten testen en deze deden het ook weer. Toen drukte ik de knop in om de alarmlichten te testen. Resultaat niets!
De schakelaar los gehaald, verwisseld met de andere etc. om te kijken of het toch aan de schakelaar lag. Tevens de schakelaar weer in het dashboard gemonteerd om te testen. Het lijkt erop dat hij daar massa ofzo moet maken (mijn ogen zijn niet meer zo best en kon het niet goed zien).
Resultaat ook niets pffff
Toch maar even de zekeringkast checken.
Bleek dat hij de witte 8amp uit mijn hoofd opgeblazen had. Ik al mijn oude lampensetjes doorzoeken en jahoor, gelukkig nog 1 oude witte liggen.
Nogmaals alles nagelopen qua schakelaar, kan er maar op 1 manier in, ook qua connector van de stekkers....nieuwe zekering erin gedaan en bij de eerste test knalt de zekering weer kapot!

Wie o wie kan mij vertellen wat er mogelijk aan de hand kan zijn en/of ik wellicht verkeerd heb gedaan.
Dus resumerend. Knop kapot, lichten bleven knipperen, schakelaar gerepareerd, zekering springt nu kapot.
Ronaldo