Hallo allemaal,
Onderstaand navigatiefiles voor beide dagen. TomTom files op mijn oude TomTom zonder enig probleem kunnen inladen. Wil iedereen dit nog even checken svp.
Routebook voor beide dagen volgt. Deze zal ik printen en as donderdag meenemen.
Dag 1 is niet voorgereden maar heb alles nagelopen en volgens Google Maps, Tyre, Google Earth alsmede de Duitse Michelin kaarten moet alles mogelijk zijn. We bezoeken op de route Trier. Een Duitse milieusticker is voor bezoek aan Trier niet nodig
http://www.trier-info.de/nederlands/auto. Porta Negra leek mij even een leuk foto momentje. Volgas erdoorheen kan en mag ook. 1e deel dag 1 t/m Trier redelijk rustig gehouden. Daarna veel gezelligheid erin gedaan.
Dag 2 is door Gerrit voorgereden. Zijn opmerkingen heb ik verwerkt in de route. We komen enkele kastelen tegen, alsmede oude luchtmachtbasis (nee geen festivals gepland Gerrit

). Leuke foto momenten genoeg.
Gerrits tip: Veel 70 zone`s. Let dus goed op de snelheid. Ook aankomend weekend zullen er weer genoeg controles zijn.
ivm privacy zal ik de routes niet openbaar beschikbaar stellen.
Ik zal per e-mail de routes doen toekomen. E-mail zojuist verzonden.
Zoals elk jaar ook weer een schildje. Klaas Groen heeft een mooi ontwerp weer gemaakt. Waarvoor onze dank. Tyraps neem ik mee. Schildjes zijn voorgeboord.
Portofoons.
De portofoons zijn ook geregeld. de heren Arnold en Koos hebben dit weer prima in orde gemaakt. Koos zal de portofoons donderdag meenemen.
Heb je vragen stel ze gerust.
Met een vriendelijke tour groet,
Geert en Odo