Wat heb jij vandaag gedaan?
- Manitoba
- E21 VIP

- Posts: 2576
- Joined: Sun Mar 18, 2012 11:47 am
- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
- Location: Utrecht area, the Netherlands
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Al IRL mogen bewonderen, heel mooi, Jeroen!
Greetz,
Walter.
Greetz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Hahaha stond veel mooi spul daar ook, maar niet alles mocht op de foto, begrijpelijk. De SL is het niet geworden Koos, kregen een Audi A4 leenauto aangeboden maar toch maar de fonkelnieuwe E400 van de hoteleigenaar als taxi gebruikt (wat een ding trouwens, met een display van zowat een meter op het dashboard en overal camera's).
Regards/groeten, Jeroen
- gerrit323
- E21 VIP

- Posts: 4603
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
700km eifel gereden .. je weet wel .. bijna nooit rechtdoor 
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
- Manitoba
- E21 VIP

- Posts: 2576
- Joined: Sun Mar 18, 2012 11:47 am
- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
- Location: Utrecht area, the Netherlands
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Nee, alleen maar dwars zeker...gerrit323 wrote:700km eifel gereden .. je weet wel .. bijna nooit rechtdoor
Greetz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Ik ben weer eens aan het wikken en wegen, over mijn 320iS. In bezit sinds 2002, en ondertussen zelfs als 325i onvindbaar in een vergelijkbare spec, laat staan als 320iS. Bergen en bergen werk gedaan, upgrades geplaatst, preventief onderhoud, noem maar op. Maar goed, aan het Randstedelijke verkeer van alledag stel ik 'm niet bloot en even gassen in NL kost je je rijbewijs, met als resultaat dat een geweldige, goede en overcomplete topper vooral stil staat. Sterker nog, de laatste echte rit was Eifel 2016, sindsdien staat de auto geschorst. Een paar maal per jaar wordt de auto nog wel even warmgereden dus alles gangbaar gehouden, maar dat is het wel.
Oftewel: ja, ik speel met enige regelmaat met de gedachte om de auto te verkopen, gewoon omdat hij niet gebruikt wordt. Aan de andere kant, zo'n exemplaar vind ik niet weer, dus ben ik al zover dat ik voorgoed afscheid wil nemen van een auto die je als een maatpak aantrekt? Dilemma's!
Ik ga iig kijken of ik van de zomer een rondje onderhoud kan doen, inclusief compressiemeting etc om zeker te zijn dat de auto helemaal 100% is. En dan wellicht even een verse APK, of dat misschien pas komend voorjaar want de komende 3-4 maanden puilt de agenda toch al uit. Maar zoals Odo ook al treffend verwoordde op Facebook, misschien wordt het na 16 jaar eens tijd om dat maatpak uit te trekken en te stappen in iets waar je je iets minder zorgen om hoeft te maken en dus vaker pakt, zodat je weer fun kunt beleven aan fun cars in je bezit. Ik heb zat weekendjes weg maar de E21 of E30 zet ik niet op een volle parkeerplaats of in een parkeergarage, dus meestal diesel je maar weer naar heinde en verre. En da's best jammer als echte petrolhead.
Nee ik ben er nog niet uit, en ondanks dat er best wat 320iS-en te koop staan, ook vierdeurs, heb ik de stellige overtuiging dat ik niet gauw iets vergelijkbaars meer ga vinden, en met het verstrijken van de jaren wordt dat alleen maar lastiger. Daar moet ik me heel goed bewust van zijn alvorens ik definitief de knoop doorhak.

Oftewel: ja, ik speel met enige regelmaat met de gedachte om de auto te verkopen, gewoon omdat hij niet gebruikt wordt. Aan de andere kant, zo'n exemplaar vind ik niet weer, dus ben ik al zover dat ik voorgoed afscheid wil nemen van een auto die je als een maatpak aantrekt? Dilemma's!
Ik ga iig kijken of ik van de zomer een rondje onderhoud kan doen, inclusief compressiemeting etc om zeker te zijn dat de auto helemaal 100% is. En dan wellicht even een verse APK, of dat misschien pas komend voorjaar want de komende 3-4 maanden puilt de agenda toch al uit. Maar zoals Odo ook al treffend verwoordde op Facebook, misschien wordt het na 16 jaar eens tijd om dat maatpak uit te trekken en te stappen in iets waar je je iets minder zorgen om hoeft te maken en dus vaker pakt, zodat je weer fun kunt beleven aan fun cars in je bezit. Ik heb zat weekendjes weg maar de E21 of E30 zet ik niet op een volle parkeerplaats of in een parkeergarage, dus meestal diesel je maar weer naar heinde en verre. En da's best jammer als echte petrolhead.
Nee ik ben er nog niet uit, en ondanks dat er best wat 320iS-en te koop staan, ook vierdeurs, heb ik de stellige overtuiging dat ik niet gauw iets vergelijkbaars meer ga vinden, en met het verstrijken van de jaren wordt dat alleen maar lastiger. Daar moet ik me heel goed bewust van zijn alvorens ik definitief de knoop doorhak.
Regards/groeten, Jeroen
- gerrit323
- E21 VIP

- Posts: 4603
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Ik denk dat het probleem waar jij mee worstelt ook het mijne is .. en mss ook wel dat van nog meerdere mensen.
Mooie rijderswegen zijn een eind weg .. voor jullie in Nederland nog een eind verder weg dan voor mezelf.
Ik gebruik de 320is ook zeer weinig .. ook hier denk ik een vergelijking te kunnen maken met jouw wagen .. je vind ze gewoon niet meer in deze mooie specs en staat dus voor een toertje in het dorp haal ook ik hem niet uit de garage .. maar wat koop je dan wel .. Z3M coupe die nog leuk stuurt?? Ik denk er alvast aan maar ook die zijn ondertussen aan de dure kant dus ga je die zomaar overal neerzetten ??
Ik vind het summum van sturen een caterham .. (vorige week van dichtbij mogen meemaken) maar wil je daarin tot de Alpen rijden.. ik denk het niet ..
Het blijft altijd een moeilijke oefening .. zelf vind ik de 320is het toppunt van sturen in zijn segment maar mis ik de power van de m3 dan weer. Als all rounder zou ik enkel de Z3M overwegen
Is het voor jou heel erg een wagen te hebben die je 2 tot 3 keer per jaar echt gebruikt met de grootste smile mogelijk op je smoel en dat die voor de rest vooral stilstaat .. ik heb er mijzelf overgezet en zo gebruik ik de wagens op dit moment .. ik weet ook wat ik heb en waar ik kwa onderhoud sta .. bij een andere wagen is dat toch weer opnieuw beginnen
De m3 zit aan 9 dagen gebruik voor 4500km
De 320is zal aan een dag of 6 komen voor 2500km
De 318i heb ik voor nu om rond de kerk te rijden in iets anders dan de bestelbus maar die kan zo morgen worden verkocht of verruild voor iets anders..
Ik heb me erbij neergelegd dat mijn wagens soms een paar weken of maanden ongebruikt staan .. zakken in waarde gaan ze niet doen en als ik ze gebruik .. big smile!!!
Succes met wat je ook beslist .. niet overhaast doen .. ik heb 2 jaar over de verkoop van de hartge gedaan
Maak je geen illusies niets past zo goed als een maatpak
Mooie rijderswegen zijn een eind weg .. voor jullie in Nederland nog een eind verder weg dan voor mezelf.
Ik gebruik de 320is ook zeer weinig .. ook hier denk ik een vergelijking te kunnen maken met jouw wagen .. je vind ze gewoon niet meer in deze mooie specs en staat dus voor een toertje in het dorp haal ook ik hem niet uit de garage .. maar wat koop je dan wel .. Z3M coupe die nog leuk stuurt?? Ik denk er alvast aan maar ook die zijn ondertussen aan de dure kant dus ga je die zomaar overal neerzetten ??
Ik vind het summum van sturen een caterham .. (vorige week van dichtbij mogen meemaken) maar wil je daarin tot de Alpen rijden.. ik denk het niet ..
Het blijft altijd een moeilijke oefening .. zelf vind ik de 320is het toppunt van sturen in zijn segment maar mis ik de power van de m3 dan weer. Als all rounder zou ik enkel de Z3M overwegen
Is het voor jou heel erg een wagen te hebben die je 2 tot 3 keer per jaar echt gebruikt met de grootste smile mogelijk op je smoel en dat die voor de rest vooral stilstaat .. ik heb er mijzelf overgezet en zo gebruik ik de wagens op dit moment .. ik weet ook wat ik heb en waar ik kwa onderhoud sta .. bij een andere wagen is dat toch weer opnieuw beginnen
De m3 zit aan 9 dagen gebruik voor 4500km
De 320is zal aan een dag of 6 komen voor 2500km
De 318i heb ik voor nu om rond de kerk te rijden in iets anders dan de bestelbus maar die kan zo morgen worden verkocht of verruild voor iets anders..
Ik heb me erbij neergelegd dat mijn wagens soms een paar weken of maanden ongebruikt staan .. zakken in waarde gaan ze niet doen en als ik ze gebruik .. big smile!!!
Succes met wat je ook beslist .. niet overhaast doen .. ik heb 2 jaar over de verkoop van de hartge gedaan
Maak je geen illusies niets past zo goed als een maatpak
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
- uwbuurman
- E21 VIP

- Posts: 19160
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Dat is het Gerrit. Ik heb niet het kapitaal te beschikken over een 320iS. Maar nu de 323i de voltooiing nadert, ben ik ook aan het denken welke auto in de zomer bij huis staat, waar ik in ga rijden, hoe dat moei als ooit de 528i ook gereed is.
Maar ik heb ze wel. Ik heb ze ook om het hebben. Om de keuze te hebben. Het geld is maar geld. Gewoon hebben, kunnen rijden als ik wil.
Maar ik heb ze wel. Ik heb ze ook om het hebben. Om de keuze te hebben. Het geld is maar geld. Gewoon hebben, kunnen rijden als ik wil.
- bmw e12 e21
- E21 VIP

- Posts: 4558
- Joined: Sat Nov 30, 2013 9:29 am
- My E21(s): '82 323i Edition S man. + ´83 M315 man.
- Location: Belgium - Limburg
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Ik snap het helemaal Jeroen.
Ik heb op het punt gestaan de M535i te verkopen.
Maar als ik er weer mee rijd ben ik verkocht.
Ik ben nu eindelijk goed verzekerd voor de bmw´s.
Ze blijft dus.
Ik heb op het punt gestaan de M535i te verkopen.
Maar als ik er weer mee rijd ben ik verkocht.
Ik ben nu eindelijk goed verzekerd voor de bmw´s.
Ze blijft dus.
grt Remy
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
-
Jakob E21
- Upcoming E21 fanatic
- Posts: 62
- Joined: Sun Apr 10, 2016 2:24 pm
- My E21(s): '83 NL 315
- Location: Houten
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Niet zozeer vandaag maar afgelopen weekend.
Broer wilde de remvloeistof van zijn prachtige (gratis verkregen) Fiat Cinquecento vervangen. Komende zomer wordt er een rondreis gemaakt door Engeland en dan is het toch fijn als je met verse vloeistoffen op weg kan (remvloeistof is in de afgelopen 17 jaar waarschijnlijk precies 0 keer vervangen). Echterr... 17 jaar oud spul, weinig tot nooit open geweest, dat zit natuurlijk muurvast. Helaas, na meerdere pogingen, ruim spuiten met kruipolie en dergelijke en een hoop geduld toch geen ontluchtingsnippel open gekregen. Aangezien hij die avond weer weg moest en er geen nieuwe nippels of remcilinders in de garage klaarlagen maar besloten de hele boel uit te stellen.
Ik wilde de thermostaat van mijn grijze monster vervangen (en direct koelvloeistof verversen). Sinds ik deze motor heb loopt hij al iets warm bij stilstand en iets werd toch wel steeds meer. Peter merkte het bij de Sharknosemeeting al even op toen ik aan kwam rijden en met de warme dagen gebeurde het toch wat vaker. Rijdend niets aan de hand (rijwind=genoeg koeling), maar onder de 10km/u toch een stijgende meter. Daarom maar een thermostaat besteld en aan de slag gegaan. Klusje van niks, dus was zo gepiept. KVS die eruit kwam was smerig, terwijl ik toch met de inbouw van deze motor een aantal keer heb geflushed. Maar: resultaat is er wel. Warme dag gisteren, en meter blijft bij elk stoplicht en in de file netjes in het midden staan. Dus of het de thermostaat was, of de KVS haar koelende werking wat kwijt was geraakt, dat weet ik niet maar ik ben gelukkig. Na de zomer maar eens kijken of de KVS weer zo snel vervuild raakt.
Overigens gekozen voor thermostaat omdat die het goedkoopst was om te bestellen, mocht dit niks opgelost hebben dan ging ik verder kijken
Zo blijven we bezig. Volgende klusje is het omwisselen van bestuurders- en bijrijdersstoel. Ik zit nogal doorgezakt, terwijl mijn eventuele bijrijder vorstelijk zit. Dat moet andersom kunnen! Komende zomer gaat de auto mee op vakantie richting Zuid-Frankrijk, dus een beetje lekker zitten mag dan wel (~1000km enkele reis). Verder is alles nu in orde, dus alle vertrouwen in dit avontuur
Broer wilde de remvloeistof van zijn prachtige (gratis verkregen) Fiat Cinquecento vervangen. Komende zomer wordt er een rondreis gemaakt door Engeland en dan is het toch fijn als je met verse vloeistoffen op weg kan (remvloeistof is in de afgelopen 17 jaar waarschijnlijk precies 0 keer vervangen). Echterr... 17 jaar oud spul, weinig tot nooit open geweest, dat zit natuurlijk muurvast. Helaas, na meerdere pogingen, ruim spuiten met kruipolie en dergelijke en een hoop geduld toch geen ontluchtingsnippel open gekregen. Aangezien hij die avond weer weg moest en er geen nieuwe nippels of remcilinders in de garage klaarlagen maar besloten de hele boel uit te stellen.
Ik wilde de thermostaat van mijn grijze monster vervangen (en direct koelvloeistof verversen). Sinds ik deze motor heb loopt hij al iets warm bij stilstand en iets werd toch wel steeds meer. Peter merkte het bij de Sharknosemeeting al even op toen ik aan kwam rijden en met de warme dagen gebeurde het toch wat vaker. Rijdend niets aan de hand (rijwind=genoeg koeling), maar onder de 10km/u toch een stijgende meter. Daarom maar een thermostaat besteld en aan de slag gegaan. Klusje van niks, dus was zo gepiept. KVS die eruit kwam was smerig, terwijl ik toch met de inbouw van deze motor een aantal keer heb geflushed. Maar: resultaat is er wel. Warme dag gisteren, en meter blijft bij elk stoplicht en in de file netjes in het midden staan. Dus of het de thermostaat was, of de KVS haar koelende werking wat kwijt was geraakt, dat weet ik niet maar ik ben gelukkig. Na de zomer maar eens kijken of de KVS weer zo snel vervuild raakt.
Overigens gekozen voor thermostaat omdat die het goedkoopst was om te bestellen, mocht dit niks opgelost hebben dan ging ik verder kijken
Zo blijven we bezig. Volgende klusje is het omwisselen van bestuurders- en bijrijdersstoel. Ik zit nogal doorgezakt, terwijl mijn eventuele bijrijder vorstelijk zit. Dat moet andersom kunnen! Komende zomer gaat de auto mee op vakantie richting Zuid-Frankrijk, dus een beetje lekker zitten mag dan wel (~1000km enkele reis). Verder is alles nu in orde, dus alle vertrouwen in dit avontuur
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Lekker bezig dus. Mooi.
Wat ik met mijn E21 heb ervaren is dat ik de grootste winst m.b.t. koeling heb gekregen door een nieuwe radiateur te steken. Ondanks de weinige kilometers van onze E21 en ook het herhaaldelijk flushen van de koelvloeistof is de warmtewisselaar met de buitenlucht toch vaak het meest vervuilend inwendig.
Wat ik met mijn E21 heb ervaren is dat ik de grootste winst m.b.t. koeling heb gekregen door een nieuwe radiateur te steken. Ondanks de weinige kilometers van onze E21 en ook het herhaaldelijk flushen van de koelvloeistof is de warmtewisselaar met de buitenlucht toch vaak het meest vervuilend inwendig.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- bmw e12 e21
- E21 VIP

- Posts: 4558
- Joined: Sat Nov 30, 2013 9:29 am
- My E21(s): '82 323i Edition S man. + ´83 M315 man.
- Location: Belgium - Limburg
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Nog even een verslagje van de SHARKNOSE TOUR afgelopen zondag.
We zijn met een Limburgse delegatie bij Ivo vertrokken waar we eerst op een lekker ontbijt werden getracteerd. Dat was het eerste ritje van 52km.



Een vriend waarvan de 635csi nog steeds ik carroserie was deed mee met mijn M315
.
Toen vertrokken naar Eeklo. Een ritje van een 180km.
Alles liep goed. Fijn met alle oldies samen op autosnelweg.
Onderweg nog enkele andere mensen opgepikt, zoals oa. Gerrit en Geert.
Alles liep lekker ook al was het heel druk op de autosnelweg.
Tot in Gent, daar viel mijn 323i plots uit en stonk naar benzine...
Direct de pechstrook op en ja, onderaan goot de benzine eruit.
Dus de wagen opgekrikt, de koffermat eronder gelegd en eronderin gekropen. Men collega die mee was nog eens laten starten om te zien van waar de benzine(in men gezicht
) uitspoot.
Ja, een 4j oude benzineleiding die naar de filter gaat... opengescheurd.... Daar sta je dan...

Het was aardig heet en onder de wagen nog wat heter vlak bij de uitlaat.
Ik had gelukkig dezefde benzineleiding gebruikt voor de retour van het koelvloeistof reservoir naar de radiator. Die was mooi langs de dikke koelleiding gevoerd, dus gelukkig wat te lang.
Dus hier de nodige lengte afgesneden en onder gemonteerd.
De ingekorte koelleiding was nu maar net lang genoeg maar stond onder spanning, daar moet nog iets aan gebeuren.
De motor gestart, liep eerst op 3 poten, maar toen de lucht eruit was was hij weer ok.
Dus in een gangetje van 100km/h in 5de verder. Tot we iets verder een BRICO zagen vanop de autosnelweg. Yesssss, die moeten we hebben.
Hier wat vijverslang gekocht on de koelwater leiding te vervangen.


Toen waren we weer vertrokken maar de rit niet meer gereden, we hadden teveel vertraging opgelopen.
Dus daar wat gegeten en gebiljard tot de deelnemers terug kwamen.

Er waren ook heel wat mooie e21 aanwezig.


Ook een mint groene type 1 323i, mooi ding. Helaas geen pic van.
Al bij al een toch een fijne dag gehad ondanks de panne.
volgend jaar beter.

We zijn met een Limburgse delegatie bij Ivo vertrokken waar we eerst op een lekker ontbijt werden getracteerd. Dat was het eerste ritje van 52km.



Een vriend waarvan de 635csi nog steeds ik carroserie was deed mee met mijn M315
Toen vertrokken naar Eeklo. Een ritje van een 180km.
Alles liep goed. Fijn met alle oldies samen op autosnelweg.
Onderweg nog enkele andere mensen opgepikt, zoals oa. Gerrit en Geert.
Alles liep lekker ook al was het heel druk op de autosnelweg.
Tot in Gent, daar viel mijn 323i plots uit en stonk naar benzine...
Direct de pechstrook op en ja, onderaan goot de benzine eruit.
Dus de wagen opgekrikt, de koffermat eronder gelegd en eronderin gekropen. Men collega die mee was nog eens laten starten om te zien van waar de benzine(in men gezicht
Ja, een 4j oude benzineleiding die naar de filter gaat... opengescheurd.... Daar sta je dan...

Het was aardig heet en onder de wagen nog wat heter vlak bij de uitlaat.
Ik had gelukkig dezefde benzineleiding gebruikt voor de retour van het koelvloeistof reservoir naar de radiator. Die was mooi langs de dikke koelleiding gevoerd, dus gelukkig wat te lang.
Dus hier de nodige lengte afgesneden en onder gemonteerd.
De ingekorte koelleiding was nu maar net lang genoeg maar stond onder spanning, daar moet nog iets aan gebeuren.
De motor gestart, liep eerst op 3 poten, maar toen de lucht eruit was was hij weer ok.
Dus in een gangetje van 100km/h in 5de verder. Tot we iets verder een BRICO zagen vanop de autosnelweg. Yesssss, die moeten we hebben.
Hier wat vijverslang gekocht on de koelwater leiding te vervangen.


Toen waren we weer vertrokken maar de rit niet meer gereden, we hadden teveel vertraging opgelopen.
Dus daar wat gegeten en gebiljard tot de deelnemers terug kwamen.

Er waren ook heel wat mooie e21 aanwezig.


Ook een mint groene type 1 323i, mooi ding. Helaas geen pic van.
Al bij al een toch een fijne dag gehad ondanks de panne.
volgend jaar beter.

Last edited by bmw e12 e21 on Tue Jul 03, 2018 6:58 pm, edited 1 time in total.
grt Remy
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
- BertjeConti
- E21 Mad
- Posts: 3120
- Joined: Mon Nov 04, 2013 9:49 pm
- My E21(s): E12 520-6
- Location: nederland , Weert
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Mooi verslag, lekker gemac givert, maar ehh die slang ziet er niet uit als benzineslang hoor. Ik zou maar alles vervangen voor echte (gates) benzineslangen.

Megasquirted '77 E12 520-6
Aspen Silver '96 E39 523i
- uwbuurman
- E21 VIP

- Posts: 19160
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Daarnaast is dat kromme 180° bochtstukje slang een voorgevormde van BMW. Gewoon via de dealer te bestellen.