Nadat ik zag dat het laatste echte onderhoud van de Baur was geweest in de voorbereidingen voor de Alpentour van 2015 heb ik het allemaal iets uitgebreider aangepakt.
Klepspeling en nokkenas gecontroleerd, okee, klepdekselpakking vervangen. Olie ververst (Mobil1 10W60). Bougies vervangen (Bosch Super-4 WR78) en 6 nieuwe Bosch injectoren erin gedrukt. Is even friemelen maar kan prima met gemonteerd inlaatspruitstuk. Eerst rubbertjes rond de injectoren en dan het geheel in het spuitstuk drukken.
Had een iets oplopende temperatuur, ook gezien het zomerse gebruik van de auto leek de 71 graden thermostaat al niet verkeerd, maar dat hielp maar ten dele. Geen KVS verbruik, dop sluit goed af, waterpomp is vers, dan blijft toch vooral de bedaagde radiateur over (zal nog eens kijken hoe oud die is, maar zo te zien al erg oud. Zocht al een tijd naar een NOS Behr van de oude versie (wel voor de facelift modellen maar het lage model) maar dat lukt al enige tijd niet, dus maar de iets hogere opvolger gekocht (gedeeld met E28 meen ik), was in de aanbieding bij WN

.
Alles zit er weer op en in, vanavond even warmdraaien zodat alles gecontroleerd en afgetopt kan worden. Plaats later nog wel een paar plaatjes.
Nu nog doen: dikke voorstabi eronder (wacht nog op de Strongflex stabirubbers).