Hier ook weer eens een update. Al vele jaren had ik dikke stalen rekken van Atacama staan, alle apparatuur en bedrading volop in het zicht. Prima voor de ventilatie natuurlijk, maar mooi is anders. De eerste aanzet om eens eea op te ruimen werd gegeven door het feit dat vrijwel alle cd's zijn toegevoegd aan de favorietenlijst van Tidal, ik heb echt maar een heel klein stapeltje cd's die ik daar niet kon vinden. Ofwel, 4 grote cd rekken naar de zolder.
Vervolgens heel goed nagedacht over een ander meubel, en dat staat nu ook op z'n plek. In het zicht de voorversterker/dac/streamer combi van Mytek, de tv ontvanger, Thorens platenspeler en de niet te missen maar o zo lekker klinkende Martin Logan weergevers. Achter de klep van het meubel bevinden zich de Monster netvoeding en de Marantz cd/dvd speler, apparaten waar je doorgaans toch niet vaak bij hoeft te zijn.
Het meubel is extra diep gemaakt om voldoende ruimte te houden voor de bekabeling, en om te zorgen dat de eindversterkers er een goed stuk onder geschoven kunnen worden. Normaal gesproken ben ik niet zo'n voorstander van apparatuur op de grond, maar met de volledig dichte Audioanalyse behuizingen durf ik dat wel aan.
Het in detail uitdenken en bouwen van het meubel is gedaan door Dissonant Design/Mathilde en Bas van der Linden en ik ben ze zeer dankbaar voor het zeer fraaie eindresultaat.