Vervolgens wil de familie kijken, en dat is dus nog geenszins helder, iets wat nu uitgewerkt moet gaan worden, of er een andere inzet mogelijk is van het vliegtuig. Niet-commercieel om zo aan een hoop regels en kosten te ontkomen, maar binnen een stichting of vereniging, zeg maar "ter bevordering van historische luchtvaart". Iets waar men lid van kan worden en dat leden en sponsoren dan evengoed kunnen vliegen met deze -voor de Nederlandse luchtvaartgeschiedenis toch wel legendarische- machine.
Want wegzetten en niet meer mee vliegen, dat is doodzonde en dan boert het toestel echt hard achteruit. Natuurlijk moet er nog het nodige uitgezocht worden, natuurlijk zullen en voorwaarden aan kleven en natuurlijk zal een vlucht duurder worden, maar het lijkt erop dat een combi met Aviodrome wel mogelijkheden gaat bieden, wellicht om ook weer eens een fly-in te organiseren op Lelystad zoals dat vroeger wel gedaan werd. Duimen, maar er gloort licht aan de horizon.
Dank aan de DDA voor een mooie bijeenkomst met volop openheid, leuke gesprekken gehad ook met bestuur, vrijwilligers, vliegers etc. Geeft de burger weer moed




