Nieuw op het forum!
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: Nieuw op het forum!
Echt. Zoals Cruyff ooit zei:"je gaat het pas zien als je het doorhebt"
Maar het is prima te doen hoor.
Maar het is prima te doen hoor.
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Overigens, die share van je album, die kan ik wel bekijken, maar dan moet je ipv de img url neer zetten tussen de haakjes. Dannis het een link en kan je er op klikken om bij je album te komen. Leuke fotos!
Allright tnxs again,
Ik automatiseer in het dagelijks leven hele bedrijven maar dit vind ik een crime. T zal idd zo zijn dat als je t doorhebt dat t makkelijk is. Iets met weinig geduld op dit gebied
Ik automatiseer in het dagelijks leven hele bedrijven maar dit vind ik een crime. T zal idd zo zijn dat als je t doorhebt dat t makkelijk is. Iets met weinig geduld op dit gebied
E21 320/6
Volvo XC 60 D3
Skoda Superb Combi
Volvo XC 60 D3
Skoda Superb Combi
Ik zou het leuk vinden om als de auto eindelijk een kenteken heeft ‘m door een aantal van jullie te laten “beoordelen.”
Weet ik gelijk of ik heel erg belazerd ben of dat het meevalt
Weet ik gelijk of ik heel erg belazerd ben of dat het meevalt
E21 320/6
Volvo XC 60 D3
Skoda Superb Combi
Volvo XC 60 D3
Skoda Superb Combi
Top, nou ik ben benieuwd! Elke dag duurt te lang, nog niet eerder meegemaakt dat je zo lang moet wachten op een afspraak bij de RDW, maar het zij zo. Gelukkig wonen we in de polder en heb ik de veldwachter nog niet achter me aan gehad.
Inmiddels wel de garage aangepast naar waar ‘ie van origine voor bedoeld was zodat “ie lekker binnen staat en zeker ‘s winters, verwarmd. 2 dagen bezig geweest de “rommel” te rangschikken, maar met behoud van onze minibar. Pfjeew, werd bijna verhuizen
Inmiddels wel de garage aangepast naar waar ‘ie van origine voor bedoeld was zodat “ie lekker binnen staat en zeker ‘s winters, verwarmd. 2 dagen bezig geweest de “rommel” te rangschikken, maar met behoud van onze minibar. Pfjeew, werd bijna verhuizen
E21 320/6
Volvo XC 60 D3
Skoda Superb Combi
Volvo XC 60 D3
Skoda Superb Combi
E21 320/6
Volvo XC 60 D3
Skoda Superb Combi
Volvo XC 60 D3
Skoda Superb Combi