Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties en alle aanbod van onderdelen!!!! Ik kom er zeker bij jullie op terug! Dit zijn mijn eerste stappen op een forum en het bevalt erg goed en leuk om mijn 'autogekte' te kunnen delen.
Voor de duidelijkheid

: Het uiteindelijke doel is om de auto weer helemaal terug te brengen naar het origineel en dus zeker zonder de 'two tone'. Voorspoiler gaat er waarschijnlijk ook af, omdat ik liefst een BBS of motorsport voorbumper wil.
Ik twijfel alleen nu nog even over de volgorde, omdat ik nog geen kans heb gehad om de auto goed te (laten) bekijken. Plan is om de auto ook echt flink rijdend te gaan gebruiken dus misschien moet ik eerst zorgen dat de techniek helemaal tip top wordt en dan een jaartje toerrally's gaan rijden en ervaring opdoen terwijl ik in de tussentijd alle benodigde carrosseriedelen bij elkaar sprokkel, zodat ie volgende winter uit elkaar kan voor de complete renovatie.
Het onrustige gevoel dat ik had toen ik de auto ging ophalen en voor het eerst buiten zag en zelfs nog speelde met de gedachte om alsnog af te zien van de deal, is in ieder geval helemaal weg.
Ben heel blij dat ik het avontuur ben aangegaan en mijn vader en ik nu lekker kunnen hobby'en. Heb de auto maandenlang bekeken en gefantaseerd hoe ie kon gaan worden en gelukkig is niemand me voor geweest.
Vraagje over de forum-etiketten: moet ik voor het verslag van de voortgang elders in het forum een draadje aanmaken?