Inmiddels de auto in levende lijve aanschouwd gisteravond. Dat is toch wel heel erg lekker als tie daar dan zo staat te shinen! Hier en daar moet er nog wel een stofje weggepoetst worden maar dat is niets bijzonders. En je kan niet zeggen dat ie niet rood is. Goeiemorgen zeg wat knalt die verse Henna je tegemoet.
Het deel achter de keienvanger gaat in de zwarte tectyl. Daar zie je niets meer van en dan ik het gewoon goed beschermd. Een museumstuk wordt het niet...Overigens hebben we toch ook de wielkasten en de rest van de bodem zwart gemaakt, net als de onderkant dorpels. Ziet er netjes uit, is goed beschermd en scheelde nogal wat demontage-, borstel- en montagewerk.
Ik had de oude velgen er juist afgehaald om en verkocht en de bedoeling was dat ze dan ook naar de nieuwe eigenaar zouden verhuizen zodat ik wat meer ruimte had.....maar da's nog niet gebeurd. Achteraf had ik ze er dus best nog even op kunnen laten zitten. Maar ik geloof dat de Alpina's het best overleefd hebben. En anders kom je met een poetsdoek ook nog best wel een eind. Nogmaals: het wordt geen museumstuk.
Inmiddels heb ik toch maar een nieuwe keienvanger besteld. Na het derde exemplaar waar toch ook teveel mis mee was, ben ik over stag gegaan. Gelijk nog even een mooi doosje kleine dingetjes besteld voor de opbouw. Overigens hier ook weer gezien dat met een klein beetje korting die de dealer je graag geeft als je wat vaker komt, de onderdelen toch weer goedkoper zijn dan bij W&N.
Deze week ga ik samen met Roy nog wat lastige opbouwklusjes met ramen en rubbers en dat soort dingen klaren en dan brengen we de Hennared waarschijnlijk volgende week naar huis voor de verdere prutsklusjes. Een ieder met een handvol mooi gepoetste onderdeeltjes en een goed humeur is welkom voor koffie, ook Jeroen