Ik ben Richard, 37 jaar en kom uit het mooie Gelderland. In het jaar 1992 kocht ik mijn eerste E21 315 (goude kleur) nooit kunnen vergeten maar zoals dat vaker gaat, men gaat samen wonen, kinderen en dan moet de e21 het veld ruimen.
Tot anderhalve maand geleden ik samen met een echte kenner (beste maat van me, heeft er een stuk of

Na een fijne tocht komen we inderdaad in een klein dorpje en worden we welkom geheten door een man met BMW pet en BMW shirt aan, hahah!! Goed begin dachten we. Na een bakje koffie en het hele levens verhaal aangehoord te hebben (de man werkte al 30 jaar bij BMW) trok hij de schuur open........zucht!!! Mijn maat zag alleen de bumber en achterkant, tikte mij aan en zei...Richard..dit is mm.
Na een grondige inspectie en proefrit konden we niet anders zeggen dan, hahahahahahahahah!!!
Snel betalen dat ding..platen van een ned 318i erop en heerlijk terug gereden met de BMW...zonder problemen..
Nu een maandje in Nederland en grondige inspectie gehad. Kleppen gesteld, voorkant (keienvanger) gespoten, andere velgen en banden, enkele koplampen, witte knipperlichten (van Jeroen, thanx man), nieuwe radiator geplaats, chrome handvaten (ook van jeroen) en hier en daar wat slangen en rubbers vervangen.
Het originele opendak is in perfecte staat...geen roest...gewoon hard!!
De bmw is 28 jaar jong en heeft op het rechter voorspatbord twee kleine plekjes en de deur van de bijrijder en het dak heeft een krasje, volgend jaar is de planing wil ik hem in het prachtige Opal Grün over laten spuiten!!
Als ik weet hoe ik foto's moet plaatsen drop ik ze zeker...
Heb wel een vraag...waarmee maak ik de hemel schoon...is wit maar kan beter..volgens mij!!
Groeten,
Richard