Maar omdat ze aanlopen bij diep inveren (te dikke ballon banden) zijn ze op eeb gegeven moment in de schuur terecht gekomen.
Het idee was om de banden een keer te vervangen voor de originele maat waarna deze problemen tot het verleden behoren.
en zo lagen die BBS velgen al anderhalf jaar in de schuur in de weg tot het moment daar was dat ik dacht en nu moet het gebeuren anders komt het er nooit van.
Dus aanbieding uitgezocht bij de quickfit want met de 3000km per jaar durf ik dat wel aan.
Mooie bandjes uitgezocht en online besteld. Dit scheelt lekker veel geld namelijk.
Daarbij heb je de optie om een tijdstip uit te kiezen dus werd dat voor mij vrijdags om 9:00, lekker vroeg klaar.
Vandaag was het de grote dag, BBS velgen onder de auto gezet (om 7:30

Nou ik werd nog even gebeld om 8:25 met de mededeling dat er maar 2 banden waren binnengekomen terwijl ik er 4 had besteld. (en online betaald)
Als ik 5 minuten eerder was weggegaan had ik mooi voor jan L%L daar gestaan.
Op de vraag, hoe kan dat nou dat je dat nu pas ziet, kreeg ik het fijne antwoord : "een foutje is menselijk"
Wat een eikel en wat helemaal vervelend is, ze zijn al betaald anders had ik mooi gezegd waar hij die 2 banden kan stoppen.
En reken maar dat hij dan vaseline nodig had gehad om ze daar te krijgen.
Ik ga het hoofdkantoor nog even bellen dat hun systeem dus voor geen meter klopt. rukkers!
Dat lucht op. FAP