Ik dacht jou dus een afneembare trekhaak te verkopen maar het gaat helaas niet door. Ik had de losse bevestigingsdelen van de trekhaak eergisteren van de vliering in de loods naar beneden gehaald en klaargelegd.
De trekhaak (kogel) zelf had ik bij mij thuis en die had ik vandaag meegenomen naar mijn werk zodat ik daarna de boel bij elkaar kon doen om er een pakketje van te maken om te versturen.
Zoals je/jullie wellicht al vernomen hadden moet ik de loods uit en daarom verkoop ik al mijn spullen, de eigenaar loopt al een jaar te zeiken en we zijn geen "vrienden" meer. Eind januari moet ik er uit (dus als iemand nog iets zoekt, laat maar snel weten !).
Maar goed, beneden in de loods, waar inmiddels dat gedeelte van de trekhaak lag, lagen nog meer spullen. Geen autospullen maar een koelkast, houten balken, bureaustoel, etc.
Nu is die hufter vandaag, terwijl ik aan het werk was langsgekomen en heeft ie alles weggegooid..... !!!!

Ik snap er echt he-le-maal niks van. Zonder met mij te overleggen, nog voor de uiterste termijn. Ik zag het pas na mijn werk toen ik in de loods kwam (uurtje of zeven). Heb hem gebeld en gezegd dat hij spul heeft weggegooid wat iemand van mij gekocht heeft, maar hij zei dat ik het dan maar boven had moeten laten liggen en dat hij nu wel eens beneden aan de slag wou. Boven krijg ik nog de tijd tot eind januari zei hij.
Er viel echt niet met hem te praten, hij werd kwaad en ik was dat natuurlijk al. Alle spullen zijn naar de gemeentewerf gebracht en ik kan daar pas morgen weer terecht, maar ik vrees dat alles niet meer terug komt.
Wat een $%*&^*(&%%^^#$ !!!!!
Ik kan er nog steeds niet over uit. En het gaat al zo lekker.
Ik heb dus eigenlijk alleen het afneembare gedeelte voor je. De kogel dus.
Ik ben echt klaar met vandaag en de rest van de week.
Groeten,
Zavit.