toen heb ik hem bij het bedrijf neergezet waar ik werkte, om er in het weekend aan te kunnen werken op de brug in de werkplaats.
nu werk ik er al een half jaar niet meer, en kwam de e21 buiten in een hoekje te staan. na daar een half jaar hebben staan weg te roesten besloot ik hem naar mijn eigen woonplaats te halen.
ik kan bij een hele lieve buurman gebruik maken van een stoffige bouwvallige schuur, maar het is beter dan buiten staan (ook al regent het er binnen ook)
dit is een foto van voor het stilstaan:

dit is een gedeelte van het werk dat ik al gedaan heb: de spatbordrand was aan de bovenkant compleet weg gerot. ik heb een stuk uit een scherm van een e30 er uit geslepen en dat er in gelast. het plan is voorlopig om de auto nadat alles klaar is, compleet te laten overspuiten.

ook heb ik de kokerbalken boven de achteras weer aan elkaar gelast, en de scheur in de kofferbak al bijna klaar. het moet nog wel afgemaakt worden.

dit is de andere kant, rechtsachter. ook nog wat werk.

aan de voorkant heb ik de schermen er ook maar eens afgetrokken. daarachter zat niet veel goeds. links en rechts is de vloerbedekking van de auto te zien vanaf de buitenkant....
links is een compleet gat in de dorpel en het krikpunt is weg.

zo staat hij er nu bij in de schuur:

zoals jullie zien ben ik begonnen aan het project, er zit veel werk in. er zijn mensen die me voor gek verklaren en vragen zich af waarom ik deze niet verkoop en gelijk een goede koop.
Ik krijg het niet over mijn hart om hem te verkopen. het is mijn eerste auto, en ben er verliefd op.
ik heb er grote plannen mee:
-het eerste is om al het laswerk te doen.
-dan haal ik de motor er uit, en zal er nog meer tevoorschijn komen.
-dan ga ik de motor ruimte zelf spuiten en komt de auto opnieuw in de tectyl.
-het plan is om er een 24klepper motor in te bouwen!
ik ben nog op zoek naar een motor, of complete donorauto. het moet minimaal een 2,5 worden. en dan denk ik toch dat ik voor een kies met vanos. maar als ik nog een 2,8 kan aankomen doe ik dat liever.
ik denk dat ik de versnellingsbak en de rest van de aandrijflijn van de e21 houdt. ook vanwege de km teller aansluiting.
de foto's zijn helaas niet top, mijn camera heeft het begeven en moet het dus doen met de telefoon.
tips en vragen zijn welkom!!!