Ten eerste mijn welgemeende excuses voor de late introductie

Mijn naam is Wout van den kerkhof 20 jaar oud en woon in Nederweert.
Vlak voor de zomervakantie heb ik mijn rijbewijs gehaald en ben toen gaan zoeken naar een auto, na 1 blik op mijn e21 was ik helemaal verkocht.
Ik heb de auto gehaald in de buurt van Lelystad ( Dronten ). Volgens de teller heeft de auto nu 100400 +- gelopen.
Na aanschaf heb ik enkele dingen laten vervangen.
-Nieuwe koppelingsplaten en olie.
-Schijven en blokken voorzijde.
-Bougies, rotor en verdelerkap
-Oliefilter en nieuwe olie.
De BBS voorspoiler heb ik zelf gespoten, helaas vanwege de luchtvochtigheid en lage temperaturen is kleur heel dof geworden. Tegen de lente met beter weer moet er toch wat in de auto gelast worden, dus spuit ik dan gelijk ff alle aandachtspuntjes.

Op het moment heb ik nog wat onderdelen liggen die er nog op moeten en onderhoud dat gepleegd moet worden,
-Set 2 voorpoten dankzij Loentje,
-Kleppen moeten gesteld worden, pakking heb ik klaarliggen.
-Wiellagers voorkant, remslangen voorkant
Wat betreft roest heb ik bij het kofferbakrubber toch al wat flinke schade. De rand is op plekken al goed doorgerot.
De raamstijlen hebben ook roest, vooral aan de rechterkant. Van de zomer dus het raam er uit, behandelen, en spuiten ( al heb ik nog nooit een achterruit er uit gehaald, eerst even goed informeren. ) Links in de dorpel heb ik een klein gat dat dichtgemaakt moet worden en Linksachter in de chassisbalk moet wat gelast worden. Ik heb de achterbank er uit gehaald en tot mijn verbazing puntgaaf behalve bij de linkerwielkast een kleine sleuf die ik kon wegsteken van 2 bij 10 cm.
Op het moment ben ik speakers aan het inbouwen op de hoedenplank, toen ik de hoedenplank weghaald zag ik dat 1 van de vorige eigenaren al aan de gaten heeft zitten slijpen en knippen. Jammer, maar toch een klein voordeel ik hoef niet zulke grote spacers te maken om de boxen op te hogen.
Verder zijn de toekomstplannen:
-13 inch lichtmetalen velgen
-BBS kofferbakspoiler
-rechterbuitenspiegel
-verlagen 30 a 40 mm
-Interieur heeft op de bestuurdersstoel aardig wat schade, dus of compleet andere kleur interieur of stoel vervangen.
-----------------------------------------------------
En omdat loentje er om vroeg:
Mijn kameraad heeft een 2002 waar later een Ti blok in is gelegd met enkele carburateur op LPG.
Dus helaas geen originele Ti, en de vorige eigenaar heeft een keer tegen een steen aangereden waardoor de keienvanger een flinke deuk heeft. Dit is opgelost door er een Kamei voorspoiler op te zetten.
---------------------------------------------------
Mvg,
W. van den Kerkhof