Dan wil de bazin nu ook wel een schuifdakje en heeft de auto er al 350.000 km op zitten, dan wordt het alles bij elkaar gewoon eens tijd.
We weten ook al vrij precies wat we willen: 323i of 328i sedan, of een 323ti compact, en in elk geval handgeschakeld, met schuifdak én airco. Andere motoriseringen of carrosserievarianten gaan we niet over denken. En dan wel in een bovengemiddelde conditie. Hoeft geen nieuwstaat te zijn, maar het moet wel weer voor een jaar of wat fatsoenlijk vervoer zijn. En ik ben lui, dus auto's met booskijkers, vleugels en dikke stereo's gaan we niet eens bekijken, laat staan als er 18" M5 wielen onder zitten. Het zal dus wel weer even gaan duren haha!
Een 323ti geniet de voorkeur omdat het een heerlijk gooi- en smijtautootje is en daarvan hebben we er inmiddels al een paar bekeken maar dat was allemaal

1x grijze bij Arnold in de buurt een tijdje terug, 1x zwarte in Den Haag en 1x grijze in Amsterdam, die laatste 2 staan ook nog op MP te koop maar verdienen geenszins het predikaat nette auto. Staat er in Rotterdam nog een, krijg er nog niet echt een euforisch gevoel van (onderbuikgevoel zeg maar) maar als ik eens in de buurt ben bekijk ik 'm wel even.
Maar mocht je wat weten dan houden we ons aanbevolen!