Dealer ZH zoekt nette E21 voor intro nwe 3 serie op 11 feb
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Dealer ZH zoekt nette E21 voor intro nwe 3 serie op 11 feb
Wie-o-wie: een dealer in Zuid Holland (omgeving Leiden) heeft graag alle generaties 3-series op een rij staan bij de introductie van de nieuwe 3 serie op 11 februari. Men is in alles voorzien behalve een E21. Wie in ZH heeft een nette en redelijk originele E21 in de aanbieding voor in de showroom?!
Graag zsm reageren, liefst met een paar foto's, alvast bedankt!
Graag zsm reageren, liefst met een paar foto's, alvast bedankt!
Regards/groeten, Jeroen
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Re: Dealer ZH zoekt nette E21 voor intro nwe 3 serie op 11 f
Zijn er eisen omtrent uitvoering?
hoelang moet de auto daar staan?
Staat de auto geopend zodat iedereen erin kan of gewoon op slot?
Nu las ik een gelijk iets op het engelse gedeelte. Gaan alle dealers dit doen?
Mocht zuid-holland niemand hebben dan heb ik wellicht interesse.

hoelang moet de auto daar staan?
Staat de auto geopend zodat iedereen erin kan of gewoon op slot?
Nu las ik een gelijk iets op het engelse gedeelte. Gaan alle dealers dit doen?
Mocht zuid-holland niemand hebben dan heb ik wellicht interesse.

Last edited by Peter V. on Tue Jan 24, 2012 11:03 am, edited 3 times in total.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
- Jeroen
- Site Admin
Nee uitvoering maakt niet uit geloof ik, wel voorkeur voor een gesloten versie die behoorlijk origineel is. Ik ga ervan uit dat de auto er de gehele dag moet staan dus ca 9-17u en meestal hebben ze 'm 't liefst een dag tevoren zodat 'ie gepoetst kan worden. Maar aan een dag tevoren valt nog wel aan te tornen denk ik... moet alleen wel het weer meezitten!
Regards/groeten, Jeroen
Lijkt me leuk om aan zoiets mee te doen! Jammer dat de mijne niet netjes én niet origineel is:P
- Peter V.
- E21 VIP

Ik weet in ieder geval al zeker dat ikzelf mijn auto niet diezelfde dag weer kan komen halen want dat komt met werk niet uit dus ze zal tot maandag moeten blijven staan. Ik ben alleen benieuwd of meerdere dealers dit gaan doen.Jeroen wrote:Nee uitvoering maakt niet uit geloof ik, wel voorkeur voor een gesloten versie die behoorlijk origineel is. Ik ga ervan uit dat de auto er de gehele dag moet staan dus ca 9-17u en meestal hebben ze 'm 't liefst een dag tevoren zodat 'ie gepoetst kan worden. Maar aan een dag tevoren valt nog wel aan te tornen denk ik... moet alleen wel het weer meezitten!
Gr Peter V.
- Jeroen
- Site Admin
Later ophalen zal geen probleem zijn denk ik. De introductie op 11 feb is iig landelijk en er zullen meer dealers zijn met dit idee verwacht ik.
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP

Mijn 320 mag er ook staan hoor, geen probleem.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Goedendag Allen !
Leuk dat er zo enthousiast op mijn oproep aan Jeroen gereageerd wordt
Ik ken Jeroen via een ander Forum ( Driving fun ) en had dit aan hem gevraagd via PM , ik zelf ben een klant van Van Poelgeest Katwijk en aan mij was gevraagd of ik niet iets wist waar ik eventueel een e21 zou kunnen "regelen" voor de line-up met all generations ivm de introductie van de F30
Ik zelf zet er een mint condition e30 320i neer ,
en de auto die ik hierboven zag deed de dealer al glunderen , uiteraard zal de auto gesloten zijn en kan hij natuurlijk binnen blijven staan en zal hij een poetsbeurt krijgen (indien nodig en gewenst ) , zal wel leuke foto's opleveren denk ik zo
mvg
Leen Haasnoot
Leuk dat er zo enthousiast op mijn oproep aan Jeroen gereageerd wordt
Ik ken Jeroen via een ander Forum ( Driving fun ) en had dit aan hem gevraagd via PM , ik zelf ben een klant van Van Poelgeest Katwijk en aan mij was gevraagd of ik niet iets wist waar ik eventueel een e21 zou kunnen "regelen" voor de line-up met all generations ivm de introductie van de F30
Ik zelf zet er een mint condition e30 320i neer ,
en de auto die ik hierboven zag deed de dealer al glunderen , uiteraard zal de auto gesloten zijn en kan hij natuurlijk binnen blijven staan en zal hij een poetsbeurt krijgen (indien nodig en gewenst ) , zal wel leuke foto's opleveren denk ik zo
mvg
Leen Haasnoot
- Peter V.
- E21 VIP

Hoi Leen,
Leuk initiatief en blij dat ik eventueel zou kunnen meewerken. Nu moet ik wel zeggen dat ik hier in een winterperiode niet zo snel aan had gedacht en op dit moment aan een voorremrevisie bezig ben.
Als er vanuit ZH verder niemand reageert ben ik best genegen mijn auto beschikbaar te zetten maar dit is puur afhankelijk van de binnenkomst van 4 remzuigers t.b.v. de revisie. De bestelling is inmiddels al gedaan dus zou normaal geen problemen moeten geven.
Op welk tijdstip moet jij zekerheid kunnen geven aan het bewuste dealerschap?
Leuk initiatief en blij dat ik eventueel zou kunnen meewerken. Nu moet ik wel zeggen dat ik hier in een winterperiode niet zo snel aan had gedacht en op dit moment aan een voorremrevisie bezig ben.
Als er vanuit ZH verder niemand reageert ben ik best genegen mijn auto beschikbaar te zetten maar dit is puur afhankelijk van de binnenkomst van 4 remzuigers t.b.v. de revisie. De bestelling is inmiddels al gedaan dus zou normaal geen problemen moeten geven.
Op welk tijdstip moet jij zekerheid kunnen geven aan het bewuste dealerschap?
Gr Peter V.
- Jeroen
- Site Admin
Nooit vervelend om in elk geval een auto met nog geen 20.000 km achter de hand te hebben lijkt me. Wat mij betreft kan men dus hier reageren, maar wellicht dan ook rechtstreeks contact opnemen met Leen. Daar hoef ik niet tussen te zitten, tenzij het geld oplevert natuurlijk
Mocht de auto van keuze straks geen bmwe21.net stickers hebben stel ik die uiteraard gratis ter beschikking
Mocht de auto van keuze straks geen bmwe21.net stickers hebben stel ik die uiteraard gratis ter beschikking
Regards/groeten, Jeroen
Leuk Peter, ik zeg doen.
De dealer wil hem misschien ook nog wel komen halen, als de remmen nog niet gereviseerd zijn.
Die van jou is wel heel geschikt voor een presentatie.
De dealer wil hem misschien ook nog wel komen halen, als de remmen nog niet gereviseerd zijn.
Die van jou is wel heel geschikt voor een presentatie.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- Peter V.
- E21 VIP

Ik heb vandaag bericht gehad dat de onderdeeltjes onderweg zijn dus ik ben benieuwd. Ik houd nog een slag rond de arm. Als ik deze week de onderdelen binnen heb dan mag het geen probleem zijn en neem ik gelijk contact op met Leen.
Gr Peter V.
ok dus de 320 van Peter zal naar katwijk gaan
goed geregeld hier
goed geregeld hier