BMWE21.net zoekt nieuwe sponsor

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

BMWE21.net zoekt nieuwe sponsor

Post by Jeroen »

Helaas hebben de twee potentiële sponsoren waarmee we in gesprek waren om budgettaire redenen afgehaakt en daarom zoeken we een nieuwe hoofdsponsor.

Advertenties op BMWE21.net
Recent zijn de Google advertenties verwijderd, en om de site netjes en opgeruimd te houden willen we ons beperken tot één sponsor en één banner per pagina.
Op de reguliere site bieden we een banner onderaan elke pagina. Op het forum, het meest actieve deel van de site, bieden we zelfs een banner bovenaan elke pagina!
Maat banner: ca 800x80 pix (liggend), bestandsindeling bij voorkeur afbeelding (.jpg) of multi-image (.gif). Banner wordt uiteraard gelinkt naar de website van de sponsor.

Wat heeft BMWE21.net te bieden
BMWE21.net is een grote en actieve gemeenschap van liefhebbers van klassieke en youngtimer BMW's en gaat dus verder dan de voorkeur voor één model. Onze bezoekers komen vanuit de gehele wereld, maar de grote concentraties zijn te vinden in west Europa en de VS. De website is recent grondig onderzocht en alle pagina's zijn vernieuwd en uitgebreid (februari 2012) dus een frisse uitstraling en up to date! De website genereert een ruimschoots bovengemiddelde hoeveelheid bezoekers (meer dan 3.000.000 hits in februari 2012).
Wij zoeken een bedrijf uit de automotive branche of uit een rechtstreeks gerelateerde branche die ons wil sponsoren tegen een ronduit scherpe prijs, voor een periode van minimaal 12 maanden met een exclusieve optie op een volgende 12 maanden. Voorts kunnen we de sponsor opnemen als preferred supplier op het forum (bijvoorbeeld bij de pagina's over leveranciers en de Marktkraam). Ook behoort een bedrijfspresentatie tot de mogelijkheden.

Meer informatie? Mail me via jeroen -at- bmwe21.net en ik verstrek graag nadere inlichtingen!

Regards/groeten, Jeroen
Post Reply