Mijn naam is Jesse Libbrecht,23 jaar en afkomstig uit west-vlaanderen (belgië

Ik heb sinds enkele maanden een e21 gekocht van een 88-jaar oude man,met origineel 168 000km's.
De wagen sliep zn hele leven binnen,maar werd helaas de laatste 20 jaar niet meer bereden,wél gepoetst!

Alle documenten waren erbij,zoals het laatste (blanco) keuringsbewijs,onderhousboekje van de bmw garage,tot zelfs het
origineel aankoopbewijs mét de aangevinkte opties!
Het gaat dus over een e21 316 van het eerste type (ik heb me zelfs laten vertellen door die man dat hij na bestelling
ongeveer een jaar op de wagen heeft moeten wachten!)Hij nam echt afscheid met pijn in het hart,maar toen ik later
nog eens terug ging om hem terug rijdend te tonen,was hij enorm gelukkig dat hij naar een 'liefhebber' gegaan is

Ik heb al een 6-tal oldtimers in mn bezit gehad,maar zelden heb ik zo'n originele,goede auto gezien.Deze blijft in mn bezit.
De kas is (voor zn leeftijd) in showroomstaat,mét originele lak natuurlijk (Resedagrün Metallic).Interieur is perfect onderhouden,geen scheuren,geen gaten,NIKS.Mijn bedoelingen met de wagen zijn om hem zo perfect mogelijk origineel te houden en er zoveel mogelijk rondritjes mee te doen.

de foto's (vandaag genomen)

vriendelijke groeten,jesse