Hoe kun je als member acount blokkeren?

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
amarzanger

Hoe kun je als member acount blokkeren?

Post by amarzanger »

Hoe kun je als member je eigen acount blokkeren?
Heb het gezien hier.
Trouwens excuses Jeroen dat ik zo reageerde,maar ik heb veel moeitE moeten doen om mijn foto s te plaatsen,en heeft me ook tyd gekost.

MvG

Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Re: Hoe kun je als member acount blokkeren?

Post by Peter V. »

Wat wil je nu eigenlijk precies?

Je maakt het zo moeilijk voor jezelf.
* Veel onduidelijke opmerkingen plaatsen en op verzoek van mede forumleden eigenlijk geen moeite doen om e.e.a. duidelijker te maken.
* Dan heel impulsief een topic starten waar je de site-administrator voor sukkel neerzet.
* Vervolgens vragen hoe een account gestopt kan worden.
* Hierna als excuus aanvoeren dat een foto plaatsen wel heel veel moeite en tijd kost.

Begrijp nu eens dat er op dit forum helemaal niet zoveel gevraagd wordt van de leden. Er zijn alleen wat dingen waar je rekening mee moet houden.

* Plaats een opmerking/vraag in het juiste vakje.
* Deel je enthousiasme met andere mede liefhebbers maar accepteer en respecteer wel elkaars mening.
* Zeker met sommige van je vragen was een afbeelding gewoon zoveel makkelijker geweest om een goed antwoord te krijgen.
* Ja, er waren twijfels over je project en de mogelijkheden. Wat zien we dan dat er gewoon een M20 motor in de baur ligt en het E30 dashboard is geplaatst. hulde daarvoor en deel dat dan ook met de rest op een positieve manier.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
jamesV
E21 Pro

Post by jamesV »

Beste Amarzanger,

ik heb zo de indruk dat jij denkt dat iedereen hier tegen u is. Ik heb nieuws voor u.. dit is niet zo! We proberen elkaar te helpen waar mogelijk is.. ook bij u is dit zo. En al heb ik niet zoveel kennis als de meesten hier probeer ik toch mee te denken met de problemen. De twijfel die ontstond bij uw project was vooral (denk ik) omdat we steeds weinig reactie/foto's kregen. Probeer het gewoon allemaal wat minder negatief in te zien en je zal zien dat alles veel gemakkelijk gaat (zowel voor jezelf als voor de andere leden hier).

Grtz
amarzanger

Post by amarzanger »

jamesV wrote:Beste Amarzanger,

ik heb zo de indruk dat jij denkt dat iedereen hier tegen u is. Ik heb nieuws voor u.. dit is niet zo! We proberen elkaar te helpen waar mogelijk is.. ook bij u is dit zo. En al heb ik niet zoveel kennis als de meesten hier probeer ik toch mee te denken met de problemen. De twijfel die ontstond bij uw project was vooral (denk ik) omdat we steeds weinig reactie/foto's kregen. Probeer het gewoon allemaal wat minder negatief in te zien en je zal zien dat alles veel gemakkelijk gaat (zowel voor jezelf als voor de andere leden hier).

Grtz
Zo n indruk heb ik wel ja .
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Ik denk dat hierboven aardig is weergegeven hoe we er tegenaan kijken, de keuze is aan jou!
Regards/groeten, Jeroen
Danny043
E21 Pro

Post by Danny043 »

What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach.

1979 320i Antrazitgrau US spec
Image
Post Reply