Een originele Hollander uit '82 met enkele koplampjes
Niet in 100% nette staat gezien de paar deukjes in het rechter achterscherm, maar met het blote oog geen roest te zien.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Wacht maar..met 80dkm/jr blijf ik je echt wel voor.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Zojuist weer gespot door een vriend van me die 'm APK moest keuren. Autobedrijf Westerveld in Varsseveld
Volgens hem zit er nu een 3 liter in en heeft ie een sper.
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Half-half, in de huidige APK eisen moet het aantal cilinders bij twijfel worden gecontroleerd wat een uitweg geeft. Als eigenaar (maar goed daar hebben wij hier dus niets mee te maken) zou ik me eerder zorgen maken om de registratie/typegoedkeuring. Als je bij een ongeval verwikkeld raakt heb je geen typegoedkeuring en dat kan reden zijn voor je verzekeraar (schade of rechstbijstand) om niets uit te keren. Als in het meest negatieve geval iemand blijvend invalide raakt zit je de rest van je leven op bijstandsniveau.
Tja je weet hoe dat gaat. Auto werd gebracht door een 19 jarige knul, zal zoiets goed gaan?
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
idd had hem ook gezien, ben best wel benieuwd... spatbord daar kan een nieuwe op... maar welke plekjes er nog op zitten vraag ik me wel eens af.
en wat met de onderkant
Tsja een beetje fatsoenlijk scherm kost als imi 5 tientjes, maar: de andere kant moet dan 90% zeker ook, achter die schermen zit meer narigheid en de motorkap moet blijkbaar ook. Als de bijgeleverde motorkap al goed is zit je met materiaal, las- en spuitwerk minimaal aan 1.000 euro werk, en dan heb je verder nog niks aan roest gedaan. De foto's bij de adv zijn beroerd maar het lijkt al alsof er bijv onder de achterlichten ook al wat aan zit te komen, en dan zit er zeker ook meer.
Ofwel, die andere is 2x zo duur maar als die netjes is dan ben je daarmee uiteindelijk mogelijk goedkoper uit. Allebei nader bekijken voor een eerlijke beoordeling is een must, anders kun je ze absoluut niet vergelijken. Ofwel: ik kraak niks af en spreek alleen vermoedens uit, maar voor 1500 euro koop je geen nagenoeg roestvrije E21, en pas op dat je je niet rijk rekent zoals de meesten.
mmmm, dan moet ik mij verontschuldigen wegens het feit dat ik gezegd heb dat er een 3 liter in ligt haha, misschien had ik het verkeerd begrepen.
Trouwens wel leuk dat steeds meer dezelfde auto's worden gespot en besproken. Bouwen we met z'n allen toch nog een bijna volledig historie op per auto zonder dat de eigenaar hier bij betrokken is