Welkom!
Ooit groen en nu zwart?
Verder nog plannen?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Wat lampjes en de einddemper had een 'gaatje'.
Appeltje eitje dus. Heeft iemand nog een hele goede demper liggen, of weet iemand waar ik deze nieuw kan krijgen? ( 318 automatic '79 )
Maar het is meer een interessepeiling..
Ben van plan om er nog veel meer aan te doen zolang deze in mijn bezit is, om hem zo netjes mogelijk te krijgen.
Op marktplaats kan ik maar weinig vinden..
Maar dat zal vast goedkomen!
Maar het is meer een interessepeiling..
Ben van plan om er nog veel meer aan te doen zolang deze in mijn bezit is, om hem zo netjes mogelijk te krijgen.
Op marktplaats kan ik maar weinig vinden..
Maar dat zal vast goedkomen!
Als ik het goed zie dan heb jij een 1979-er. Je achterzijde is een type 2 want je uitlaat komt uiterst links i.p.v. richting het midden.
Voor zover ik weet zijn dan de uitlaten van een 315, 316, 318 gelijk. Als je op http://www.BMWfans.info gaat zoeken dan zie je dit.
De wieldopjes is ook niet mijn smaak, maar álles is beter dan wat erachter zit..
Dus totdat ik tijd heb om de velgjes aan te pakken, zitten er even die dopjes op.
( Als iemand nog ideeen heeft voor de velgjes, zilver/zwart/iets geks laat maar horen! )